Jawel, die kun je hier ook terug brengen. Je kunt de spullen overal ter wereld bij de H&M terug brengen. Soms zit er alleen een prijsverschil in (verschillende valuta) en krijg je het bedrag terug waarvoor het weer opnieuw verkocht zal worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Absoluut. Maar alleen in hetzelfde land. Een broek gekocht in de H&M in Berlijn kun je niet hier terugbrengen.
Je hebt gelijk, ik was in de war met de Zara. Daar staat het ook op de bon!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:45 schreef Jurk het volgende:
[..]
Jawel, die kun je hier ook terug brengen. Je kunt de spullen overal ter wereld bij de H&M terug brengen. Soms zit er alleen een prijsverschil in (verschillende valuta) en krijg je het bedrag terug waarvoor het weer opnieuw verkocht zal worden.
Hm, ik weet dat die code met terugwerkende kracht gebruikt kan worden op een uitstaande bestelling. Alleen is mijn bestelling al een keer ongevraagd verschoven van half naar eind januari. Ik ben bang dat als ik de kortingscode nu invoer, de levering nog later zal zijn...En dat wil ik echt niet!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:20 schreef Coconut het volgende:
Tot 1 februari 2007 krijg je 10% korting op al je aankopen. Deze aanbieding geldt voor artikelen uit de H&M-modecatalogi en in de H&M Shop online, maar niet voor kleding die in prijs is verlaagd. Je hoeft alleen maar kortingscode 7392 in te vullen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:20 schreef Coconut het volgende:
Tot 1 februari 2007 krijg je 10% korting op al je aankopen. Deze aanbieding geldt voor artikelen uit de H&M-modecatalogi en in de H&M Shop online, maar niet voor kleding die in prijs is verlaagd. Je hoeft alleen maar kortingscode 7392 in te vullen.
![]()
![]()
Er staat inderdaad niet veel soeps in voor mannen, en voor kids ook niet, eigenlijk. Gelukkig is de collectie in de winkel veel uitgebreider.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:35 schreef 16meter het volgende:
Voor de mannen is het best rommel wat ze hebben voor de lente. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat wat ze in de online shop hebben de hele collectie is? Alleen die polotjes zijn aardig, voor de rest is het veelal zooi, meer van hetzelfde en restanten van vorig seizoen.
Enig is die inderdaadquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:14 schreef bladibladibla het volgende:
Kreeg net bij de post een soort flyer die de 10% kortingscode aangeeft. Net heb ik zitten neuzen op de site en deze jurk vind ik toch wel erg leuk:
[afbeelding] [afbeelding]
Ik ben alleen heel erg aan het twijfelen over de maat: van H&M rokken heb ik altijd maat 40, maar ik vraag me af of dat voor de bovenkant wel ruim genoeg is. In het groen vind ik hem eigenlijk ook wel heel leuk, maar om een of andere reden ziet de blauw-witte jurk er wat degelijker uit qua materiaal.
Is er al iemand de deze jurk besteld heeft en zo ja, hoe valt hij?
Ik weet alleen dat bloesjes altijd erg krap vallen. Schijnt dat de Nederlandse vrouw wat grotere borsten heeft...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:14 schreef bladibladibla het volgende:
Kreeg net bij de post een soort flyer die de 10% kortingscode aangeeft. Net heb ik zitten neuzen op de site en deze jurk vind ik toch wel erg leuk:
Ik ben alleen heel erg aan het twijfelen over de maat: van H&M rokken heb ik altijd maat 40, maar ik vraag me af of dat voor de bovenkant wel ruim genoeg is. In het groen vind ik hem eigenlijk ook wel heel leuk, maar om een of andere reden ziet de blauw-witte jurk er wat degelijker uit qua materiaal.
Is ie helemaal uitverkochtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:28 schreef parselmouth het volgende:
Ik op dat groen met wit gestreepte jurkje van divided
Dus die gaat volgende week ook in de bestelling (alleen ik krijg lekker standaard 20% korting)
Mijn schoonzusje heeft hem in het zwart.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:14 schreef bladibladibla het volgende:
Die is cuuuute! Was gisteren in H&M, alle maten afgezien van maat 44 waren wegquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:14 schreef bladibladibla het volgende:
Aaaargh! Ja dus. Ik vind dit echt heel vervelend. Een aantal van die kledingstukken wilde ik graag aan op mijn verjaardagsfeestje eind januari, en op mijn verjaardag zelf (4 feb.) Gaat dus mooi niet lukken zo.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef Nilasha het volgende:
Aventura, jij had toch ook 3 januari besteld??
Mijn levering is nu weeeeer verplaatst naar begin februari! Hoe zit dat bij jou?
Ik heb al drie keer eerder besteld, nooit eerder problemen gehad.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:40 schreef nieky het volgende:
Hoe kan het nou dat er elke keer bestellingen van mensen worden verplaatst? Ik heb daar echt nog nooit last van gehad!
Eergisteren besteld en nu al in behandeling!
Vind het echt vreemd.
Ik had op 2 januari besteld en het is al binnen sinds 9 januariquote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef Nilasha het volgende:
Aventura, jij had toch ook 3 januari besteld??
Mijn levering is nu weeeeer verplaatst naar begin februari! Hoe zit dat bij jou?
Hoe weet je in welke filialen van de HM schoenen verkocht worden?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:00 schreef parselmouth het volgende:
Vanaf morgen ligt de nieuwe schoenencollecties in sommige filialen van H&M!
Heb nu ook al een paar pogingen gedaan om te bellen, elke keer weer meer dan 25 wachtenden voor me.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:15 schreef Coconut het volgende:
Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice omdat mijn bestelling ook steeds werd vertraagd. Ze zeiden dat het op het moment top druk is en ze de hoeveelheid bestellingen niet aan kunnen. Het was goed dat ik even belde, want nu is de bestelling meteen in behandeling genomen.
Maar het lijkt erop dat iedereen aan het 'klagen' is, want ik had vorige week ook al een paar keer geprobeerd te bellen en toen waren er steeds rond de 20 wachtenden voor me. Gisteren 17, dus maar blijven hangen.. Na 21 minuten had ik eindelijk iemand aan de telefoon.
Ja echt veel hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:26 schreef Roeji het volgende:
Heb nu ook al een paar pogingen gedaan om te bellen, elke keer weer meer dan 25 wachtenden voor me.Daar ga ik dus niet achter hangen, ik probeer het straks wel weer.
Het lijkt me stug dat ze de hele dag door continu meer dan 20 personen in de wachtrij hebben staan, ik gok dus op het laatste.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:54 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ja echt veel heOf ze worden echt plat gebeld, of ze hebben veel minder mensen bij de klantenservice zitten. Eerder hoefde je nooit te wachten..
Wat ik zei: ze hebben het te druk. Als ik jou was zou ik toch maar bellen, dan wordt je bestelling tenminste meteen in behandeling genomen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:20 schreef Aventura het volgende:
Dat is onzin, aangezien mijn saldo op 0 staat...Zie nu dat mijn bestelling pas half februari wordt geleverd. Belachelijk!!
Ja, ik ben dat wel van plan! Maar of het zin heeft, ik heb het idee dat ze maar 2x per maand verzenden, halverwege de maand en aan het begin van de maand? Dat maak ik op uit die levertijden. Of is dat niet zo?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:25 schreef Coconut het volgende:
[..]
Wat ik zei: ze hebben het te druk. Als ik jou was zou ik toch maar bellen, dan wordt je bestelling tenminste meteen in behandeling genomen.
Volgens mij zetten ze dat meer voor het gemak neer, als indicatie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:34 schreef Aventura het volgende:
Ja, ik ben dat wel van plan! Maar of het zin heeft, ik heb het idee dat ze maar 2x per maand verzenden, halverwege de maand en aan het begin van de maand? Dat maak ik op uit die levertijden. Of is dat niet zo?
Hm, ik had ongelijk, ze waren er gisteren nog niet. Zal nog wel ff een gil geven als ze er liggen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:57 schreef Klare het volgende:
[..]
Hoe weet je in welke filialen van de HM schoenen verkocht worden?
Dat is een beetje uit de buurtquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:44 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hm, ik had ongelijk, ze waren er gisteren nog niet. Zal nog wel ff een gil geven als ze er liggen.
Kan je helaas niet zeggen in welke filialen schoenen verkocht worden, weet in elk geval dat Beursplein in Rotterdam ze zal gaan verkopen
Misschien was het ook niet zo slim van H&M om de nieuwe catalogus in de toch al drukke decembermaand te verspreidenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef Aventura het volgende:
Jammer, met de klantenservice gesproken (ik moest trouwens iets van 5 minuten wachten), maar ik krijg geen voorrang ofzo en de bestelling werd ook niet gelijk in behandeling genomen. Ze 'verzekerde' me echter wel dat ik mijn bestelling begin februari krijg, 'maar als je het volgende week nog niet hebt, moet je maar weer even bellen'. Right...Verder wist ze wel te vertellen dat de achterstand werd veroorzaakt door de decemberdrukte, maar dat ze het binnen een maand wel weer op de rails hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |