abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45501869
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:37 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Absoluut. Maar alleen in hetzelfde land. Een broek gekocht in de H&M in Berlijn kun je niet hier terugbrengen.
Jawel, die kun je hier ook terug brengen. Je kunt de spullen overal ter wereld bij de H&M terug brengen. Soms zit er alleen een prijsverschil in (verschillende valuta) en krijg je het bedrag terug waarvoor het weer opnieuw verkocht zal worden.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_45502406
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:45 schreef Jurk het volgende:

[..]

Jawel, die kun je hier ook terug brengen. Je kunt de spullen overal ter wereld bij de H&M terug brengen. Soms zit er alleen een prijsverschil in (verschillende valuta) en krijg je het bedrag terug waarvoor het weer opnieuw verkocht zal worden.
Je hebt gelijk, ik was in de war met de Zara. Daar staat het ook op de bon!
pi_45502726
Tot 1 februari 2007 krijg je 10% korting op al je aankopen. Deze aanbieding geldt voor artikelen uit de H&M-modecatalogi en in de H&M Shop online, maar niet voor kleding die in prijs is verlaagd. Je hoeft alleen maar kortingscode 7392 in te vullen.

amokaapjeeh O+
pi_45502747
pi_45505861
De klantenservice is vandaag echt fantastisch bereikbaar
Al sinds half 9 vanochtend probeer ik erdoor te komen, maar er zijn steeds rond de 20 wachtenden voor me
amokaapjeeh O+
  vrijdag 19 januari 2007 @ 14:52:21 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45505925
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:20 schreef Coconut het volgende:
Tot 1 februari 2007 krijg je 10% korting op al je aankopen. Deze aanbieding geldt voor artikelen uit de H&M-modecatalogi en in de H&M Shop online, maar niet voor kleding die in prijs is verlaagd. Je hoeft alleen maar kortingscode 7392 in te vullen.

Hm, ik weet dat die code met terugwerkende kracht gebruikt kan worden op een uitstaande bestelling. Alleen is mijn bestelling al een keer ongevraagd verschoven van half naar eind januari. Ik ben bang dat als ik de kortingscode nu invoer, de levering nog later zal zijn...En dat wil ik echt niet!
pi_45506195
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:20 schreef Coconut het volgende:

Ik ga toch weer nadenken over een bestelling... ik ben gewoon zo verliefd op die rode zomerjas.....
I had a signature once. It was awful.
pi_45507062
Ik op dat groen met wit gestreepte jurkje van divided
Dus die gaat volgende week ook in de bestelling (alleen ik krijg lekker standaard 20% korting )
pi_45507578
H&M spijkerbroeken
Als je ze net koopt zitten ze perfect, maar na twee keer dragen hangen ze en is de vorm er totaal eruit. Ik koop ze nooit meer.
pi_45507635
toch maar een bestelling geplaatst... een bikini uit de outlet, een rok uit de outlet en deze twee...

Eind feb is de levering, de jas is niet op voorraad
pi_45507977
Die rok wilde ik eerst ook bestellen maar ik wacht eerst maar totdat m'n bestelling komt... ik hoop dat die morgen komt want er staat al in behandeling vanaf 16 jan.
pi_45516374
Voor de mannen is het best rommel wat ze hebben voor de lente. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat wat ze in de online shop hebben de hele collectie is? Alleen die polotjes zijn aardig, voor de rest is het veelal zooi, meer van hetzelfde en restanten van vorig seizoen.
pi_45518803
Is inderdaag zo ongeveer alles wat ze hebben (voorzover ik weet dan). Maar ik vind dat 't er best leuk spul tussen zit. Ik wil de volgende spullen bestellen binnenkort (zie in de catalogus):

Pagina Letter
162.......B (Zwart)
175.......C (Grijs)
179.......A (Lichtblauw)
185.......A (Donkerbruin)
194.......B
(Misschien ook 177 E in Donker denimblauw)

Nog eventjes sparen

[ Bericht 6% gewijzigd door Bhuddy op 19-01-2007 22:04:45 ]
pi_45518880
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:35 schreef 16meter het volgende:
Voor de mannen is het best rommel wat ze hebben voor de lente. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat wat ze in de online shop hebben de hele collectie is? Alleen die polotjes zijn aardig, voor de rest is het veelal zooi, meer van hetzelfde en restanten van vorig seizoen.
Er staat inderdaad niet veel soeps in voor mannen, en voor kids ook niet, eigenlijk. Gelukkig is de collectie in de winkel veel uitgebreider.
pi_45518989
Als het nodig wordt maar eens een kijkje in de winkel gaan nemen dan.
pi_45520257
Ik vind het altijd jammer dat de H&M altijd leuke kleren voor de dames heeft maar voor de heren altijd saai
pi_45521845
Oh voor de mensen die nog vroegen voor Viktor & Rolf:
Die frambooskleurige angoratrui hangt er nog een paar keer in maat S en ook een keer in XS.
Lintenshirtjes hebben we niet meer...
pi_45533525
ik heb m'n bestelling eindelijk binnen!! maar echt megastom dat die kortingscode van 10% er net is.. bijna alles wat ik heb besteld komt uit de catalogus en nu heb ik dus geen 10% korting...
pi_45533669
Kreeg net bij de post een soort flyer die de 10% kortingscode aangeeft. Net heb ik zitten neuzen op de site en deze jurk vind ik toch wel erg leuk:

Ik ben alleen heel erg aan het twijfelen over de maat: van H&M rokken heb ik altijd maat 40, maar ik vraag me af of dat voor de bovenkant wel ruim genoeg is. In het groen vind ik hem eigenlijk ook wel heel leuk, maar om een of andere reden ziet de blauw-witte jurk er wat degelijker uit qua materiaal.

Is er al iemand de deze jurk besteld heeft en zo ja, hoe valt hij?
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_45533756
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:14 schreef bladibladibla het volgende:
Kreeg net bij de post een soort flyer die de 10% kortingscode aangeeft. Net heb ik zitten neuzen op de site en deze jurk vind ik toch wel erg leuk:

[afbeelding] [afbeelding]

Ik ben alleen heel erg aan het twijfelen over de maat: van H&M rokken heb ik altijd maat 40, maar ik vraag me af of dat voor de bovenkant wel ruim genoeg is. In het groen vind ik hem eigenlijk ook wel heel leuk, maar om een of andere reden ziet de blauw-witte jurk er wat degelijker uit qua materiaal.

Enig is die inderdaad
Maar je kunt ook 2 maten/kleuren bestellen en de rest terugbrengen/sturen, kost niks, of een euro. Dan weet je zeker dat je goede maat erbij zit
know'm sayin?
word? word.
pi_45533920
Ja, dat is mijn plan nu ook.

Deze rok gaat ook besteld worden. Lijkt me heerlijk voor de zomer.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_45539740
quote:

Ik weet alleen dat bloesjes altijd erg krap vallen. Schijnt dat de Nederlandse vrouw wat grotere borsten heeft...
pi_45540189
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:28 schreef parselmouth het volgende:
Ik op dat groen met wit gestreepte jurkje van divided
Dus die gaat volgende week ook in de bestelling (alleen ik krijg lekker standaard 20% korting )
Is ie helemaal uitverkocht .
Nou ja, dan maar even kijken bij de Lijnbaan en naast de V&D.
pi_45542482
ik heb dat jurkje in het zwart, maat 36. Hij past mij echt perfect, maar ik heb niet bepaald grote borsten (70B). Voor grotere borsten, zou ik toch een grotere maat nemen denk ik...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_45571180
quote:

Mijn schoonzusje heeft hem in het zwart.
Hij valt klein uit, zij heeft zeker een maat groter dan normaal moeten nemen.
  maandag 22 januari 2007 @ 12:24:59 #226
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45575180
quote:

Die is cuuuute! Was gisteren in H&M, alle maten afgezien van maat 44 waren weg
Gaat snel dus...als je hem wilt zou ik hem snel bestellen.
pi_45581417
Aventura, jij had toch ook 3 januari besteld??
Mijn levering is nu weeeeer verplaatst naar begin februari! Hoe zit dat bij jou?
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_45581813
Vanaf morgen ligt de nieuwe schoenencollecties in sommige filialen van H&M!
  maandag 22 januari 2007 @ 16:38:13 #229
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45583141
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef Nilasha het volgende:
Mijn levering is nu weeeeer verplaatst naar begin februari! Hoe zit dat bij jou?
Aaaargh! Ja dus. Ik vind dit echt heel vervelend. Een aantal van die kledingstukken wilde ik graag aan op mijn verjaardagsfeestje eind januari, en op mijn verjaardag zelf (4 feb.) Gaat dus mooi niet lukken zo.
* Aventura boos is
pi_45583229
Hoe kan het nou dat er elke keer bestellingen van mensen worden verplaatst? Ik heb daar echt nog nooit last van gehad!
Eergisteren besteld en nu al in behandeling!
Vind het echt vreemd.
  maandag 22 januari 2007 @ 16:42:21 #231
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45583265
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:40 schreef nieky het volgende:
Hoe kan het nou dat er elke keer bestellingen van mensen worden verplaatst? Ik heb daar echt nog nooit last van gehad!
Eergisteren besteld en nu al in behandeling!
Vind het echt vreemd.
Ik heb al drie keer eerder besteld, nooit eerder problemen gehad.
pi_45583427
Hier ook bij vorige bestelling nooit iets misgegaan..
If gymnastics were easy, it would be called football!
  maandag 22 januari 2007 @ 19:44:50 #233
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45584692
Ik heb via de kaart in de catalogus wat besteld voor mijn moeder, maar dat is ook nog steeds niet binnen. Duurt al meer dan twee weken, terwijl mijn eigen bestelling in een week binnen was. Het grote nadeel van het bestellen via de kaart is, dat je geen ordernummer hebt zodat je even na kunt kijken hoelang het nog duurt .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_45588162
Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice omdat mijn bestelling ook steeds werd vertraagd. Ze zeiden dat het op het moment top druk is en ze de hoeveelheid bestellingen niet aan kunnen. Het was goed dat ik even belde, want nu is de bestelling meteen in behandeling genomen.
Maar het lijkt erop dat iedereen aan het 'klagen' is, want ik had vorige week ook al een paar keer geprobeerd te bellen en toen waren er steeds rond de 20 wachtenden voor me. Gisteren 17, dus maar blijven hangen.. Na 21 minuten had ik eindelijk iemand aan de telefoon.
amokaapjeeh O+
pi_45588222
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef Nilasha het volgende:
Ik had op 2 januari besteld en het is al binnen sinds 9 januari
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:57:57 #236
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_45590184
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:00 schreef parselmouth het volgende:
Vanaf morgen ligt de nieuwe schoenencollecties in sommige filialen van H&M!
Hoe weet je in welke filialen van de HM schoenen verkocht worden?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:26:48 #237
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45590972
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:15 schreef Coconut het volgende:
Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice omdat mijn bestelling ook steeds werd vertraagd. Ze zeiden dat het op het moment top druk is en ze de hoeveelheid bestellingen niet aan kunnen. Het was goed dat ik even belde, want nu is de bestelling meteen in behandeling genomen.
Maar het lijkt erop dat iedereen aan het 'klagen' is, want ik had vorige week ook al een paar keer geprobeerd te bellen en toen waren er steeds rond de 20 wachtenden voor me. Gisteren 17, dus maar blijven hangen.. Na 21 minuten had ik eindelijk iemand aan de telefoon.
Heb nu ook al een paar pogingen gedaan om te bellen, elke keer weer meer dan 25 wachtenden voor me. Daar ga ik dus niet achter hangen, ik probeer het straks wel weer.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45591824
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:26 schreef Roeji het volgende:
Heb nu ook al een paar pogingen gedaan om te bellen, elke keer weer meer dan 25 wachtenden voor me. Daar ga ik dus niet achter hangen, ik probeer het straks wel weer.
Ja echt veel he Of ze worden echt plat gebeld, of ze hebben veel minder mensen bij de klantenservice zitten. Eerder hoefde je nooit te wachten..
amokaapjeeh O+
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:56:33 #239
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45591892
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:54 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ja echt veel he Of ze worden echt plat gebeld, of ze hebben veel minder mensen bij de klantenservice zitten. Eerder hoefde je nooit te wachten..
Het lijkt me stug dat ze de hele dag door continu meer dan 20 personen in de wachtrij hebben staan, ik gok dus op het laatste.

Volgens mij hebben ze het bandje aangepast, ik krijg nu alleen maar te horen: 'Er zijn meer dan 5 wachtenden voor u". Zijn er dat dan 6 of 60?

Mogen oorbellen overigens geruild worden, als je ze online besteld? -> ja dus, net ook maar even gevraagd.

Net eindelijk iemand aan de lijn gekregen, in totaal 25minuten aan de lijn gehangen inclusief wachten. Gesprek zelf was misschien 1,5minuut.
De reden waarom bestellingen dus niet meteen worden verzonden, maar steeds verschoven, heeft te maken met de maximale limiet van wat je mag bestellen. Zit je daarboven, dan wachten ze tot je ófwel genoeg retour stuurt zodat je weer onder je limiet zit. Ófwel ze wachten op je betaling.

Dus als je bestelling steeds verschoven is: betalen of iets retour sturen

[ Bericht 16% gewijzigd door Roeji op 23-01-2007 12:27:49 ]
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:20:12 #240
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45629520
Dat is onzin, aangezien mijn saldo op 0 staat...Zie nu dat mijn bestelling pas half februari wordt geleverd. Belachelijk!!
pi_45629713
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:20 schreef Aventura het volgende:
Dat is onzin, aangezien mijn saldo op 0 staat...Zie nu dat mijn bestelling pas half februari wordt geleverd. Belachelijk!!
Wat ik zei: ze hebben het te druk. Als ik jou was zou ik toch maar bellen, dan wordt je bestelling tenminste meteen in behandeling genomen.
amokaapjeeh O+
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:34:32 #242
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45629965
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:25 schreef Coconut het volgende:

[..]

Wat ik zei: ze hebben het te druk. Als ik jou was zou ik toch maar bellen, dan wordt je bestelling tenminste meteen in behandeling genomen.
Ja, ik ben dat wel van plan! Maar of het zin heeft, ik heb het idee dat ze maar 2x per maand verzenden, halverwege de maand en aan het begin van de maand? Dat maak ik op uit die levertijden. Of is dat niet zo?
pi_45630164
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:34 schreef Aventura het volgende:
Ja, ik ben dat wel van plan! Maar of het zin heeft, ik heb het idee dat ze maar 2x per maand verzenden, halverwege de maand en aan het begin van de maand? Dat maak ik op uit die levertijden. Of is dat niet zo?
Volgens mij zetten ze dat meer voor het gemak neer, als indicatie.
Even nagekeken wanneer bestellingen van mij zijn verstuurd; 2e / 9e / 12e /10e / 7e / 22e van de maand. Dat 'begin', 'half' en 'eind' zijn dus echt gewoon indicaties
amokaapjeeh O+
pi_45630259
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:57 schreef Klare het volgende:

[..]

Hoe weet je in welke filialen van de HM schoenen verkocht worden?
Hm, ik had ongelijk, ze waren er gisteren nog niet. Zal nog wel ff een gil geven als ze er liggen.
Kan je helaas niet zeggen in welke filialen schoenen verkocht worden, weet in elk geval dat Beursplein in Rotterdam ze zal gaan verkopen
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:56:07 #245
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45632773
Jammer, met de klantenservice gesproken (ik moest trouwens iets van 5 minuten wachten), maar ik krijg geen voorrang ofzo en de bestelling werd ook niet gelijk in behandeling genomen. Ze 'verzekerde' me echter wel dat ik mijn bestelling begin februari krijg, 'maar als je het volgende week nog niet hebt, moet je maar weer even bellen'. Right...Verder wist ze wel te vertellen dat de achterstand werd veroorzaakt door de decemberdrukte, maar dat ze het binnen een maand wel weer op de rails hebben.
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:06:24 #246
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_45633202
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:44 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Hm, ik had ongelijk, ze waren er gisteren nog niet. Zal nog wel ff een gil geven als ze er liggen.
Kan je helaas niet zeggen in welke filialen schoenen verkocht worden, weet in elk geval dat Beursplein in Rotterdam ze zal gaan verkopen
Dat is een beetje uit de buurt
Zal eens in Arnhem/Nijmegen gaan kijken. Heb in Londen een paar laarzen gezien waar ik echt verliefd op ben geworden. En natuurlijk weer zo stom om ze daar niet te kopen
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:06:30 #247
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45633205
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef Aventura het volgende:
Jammer, met de klantenservice gesproken (ik moest trouwens iets van 5 minuten wachten), maar ik krijg geen voorrang ofzo en de bestelling werd ook niet gelijk in behandeling genomen. Ze 'verzekerde' me echter wel dat ik mijn bestelling begin februari krijg, 'maar als je het volgende week nog niet hebt, moet je maar weer even bellen'. Right...Verder wist ze wel te vertellen dat de achterstand werd veroorzaakt door de decemberdrukte, maar dat ze het binnen een maand wel weer op de rails hebben.
Misschien was het ook niet zo slim van H&M om de nieuwe catalogus in de toch al drukke decembermaand te verspreiden . Hopelijk heb je snel je kleding, wachten op kleding duurt zooooo lang!

Ik ga de klantenservice maar mailen vanavond, waar de bestelling van mijn moeder blijft. Ik wil mijn gratis bloes . Mijn moeder vindt het allemaal te lang duren, die dacht dat ze net als ik met een week, twee weken haar bestelling zou hebben.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_45633688
Volgens de website zou mijn bestelling gisteren afgeleverd zijn. Nou niet dus. Ook geen briefje in de bus van de postbode, en de buren hebben ook niets gezien. Dus ik heb de klantenservice gebeld, en dat meisje (dat overigens met zo'n zwaar Antilliaans accent praatte dat ik haar maar moeilijk kon verstaan) vertelde dat "afgeleverd" betekent dat het er binnenkort aan komt en dat ik nog maar even moet wachten Als het er vrijdag niet is (of als ik binnenkort de buurvrouw in mijn kleren zie rondlopen ) dan toch maar weer eens bellen.

Oh en ik erger me aan het "catalooooogus" op het bandje van de klantenservice, laat ze voor het inspreken tenminste iemand inhuren die weet waar de klemtoon ligt
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_45636347
Hm, inmiddels is een vrouw die een stuk of 10 huizen verderop woont m'n pakje komen brengen, ze hadden het bij haar afgegeven. Ik word gek van de post hier Maar daar kan H&M natuurlijk niks aan doen.

Waar ze wel wat aan kunnen doen is het geschuif met de levertijden! De broek die nog moet komen stond eerst op midden februari, toen eind februari, en nu begin maart. En hij moet in februari mee op vakantie. Ik bestel toch niet op 14 januari iets om het anderhalve maand later pas geleverd te kunnen krijgen?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_45636514
Dat geschuif is echt stom... Toen ik ging bestellen stond alles behalve de jas op eind jan, de jas op begin feb. Gister stond alles op begin feb en de jas op half feb. Als ik nu kijk staat alles op begin feb....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')