Die is indd erg leuk, heb m zelf ook gepast in de winkel maar vond de pijpen te smal, hou meer van flared.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:20 schreef VixenFromHell het volgende:
H&M spijkerbroeken zijn ok![]()
heb dr nu 3.. vandaag nog dit model gekocht
[afbeelding]
nice
Ik neem aan dat je de achtergronden en materialen bedoeld? Die worden vaak een seizoen lang gebruikt, daarna worden ze opgeslagen voor eventueel een volgend seizoen of ze worden verkocht aan het personeel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
Vraagje voor de medewerkers:
Wat gebeurd er eigenlijk met al die leuke materialen die steeds bij de H&M in de etalages staan? Ik zie volgens mij nooit hetzelfde materiaal voor een tweede keer terug. Kan dat kloppen?
Ja die bedoelde ik inderdaad... aangezien de kleding uit de winkel komt en de poppen weer gebruikt worden natuurlijkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:24 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de achtergronden en materialen bedoeld? Die worden vaak een seizoen lang gebruikt, daarna worden ze opgeslagen voor eventueel een volgend seizoen of ze worden verkocht aan het personeel.
Wil ik ook, maar ik heb geen geld meerquote:Op zondag 28 januari 2007 01:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Net voor ruim 100 euro besteld, hoe bedoel je impulsaankoop.
Volgens mij niet, anders moet je het even proberen, dan komen de eventule verzendkosten er wel bij te staanquote:Op zondag 28 januari 2007 11:40 schreef Bhuddy het volgende:
Net wat dingetjes besteld (kon gister werkelijk op Lijnbaan niks vinden wat ik wou)
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ben er erg blij mee, alleen wachten tot april op die zwembroek
Nog een vraagje: Als ik m'n bestelling in 2 zendingen laat verzenden (zwembroek apart), moet ik dan 2 x verzendkosten betalen?
Leuke dingen! En je betaald gewoon 1x verzendkosten.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:40 schreef Bhuddy het volgende:
Net wat dingetjes besteld (kon gister werkelijk op Lijnbaan niks vinden wat ik wou)
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ben er erg blij mee, alleen wachten tot april op die zwembroek
Nog een vraagje: Als ik m'n bestelling in 2 zendingen laat verzenden (zwembroek apart), moet ik dan 2 x verzendkosten betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |