Ja idd.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Terwijl er ook zoveel leuke afgevallen kandidaten waren waar we wél enthousiast over waren..
Die komt er nog het minst slecht vanaf hier heb ik het ideequote:Op maandag 1 januari 2007 21:38 schreef Kirsten1 het volgende:
oh ja en nadeche
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:39 schreef Kirsten1 het volgende:
maar de xfactor heeft voor mij behoorlijk afgedaan na dit weekend!
Vreemd. En jammer. Ik zie het liever als een gezonde discussie tussen liefhebbers en tegenstanders. Can't win them allquote:Op maandag 1 januari 2007 21:43 schreef Kirsten1 het volgende:
ze zeiden tegen mij dat ze dit forum erg negatief vonden . of ze vertellen de waarheid niet . nadeche is idd tof en ollie ook! en kunnen goed zingen. en dat wij hier wel eens het pis paaltje zijn ach.... fokíng gaaf!
Valt wel mee toch? Zeker zij hebben niet te klagen, jullie zijn het hardst aangepaktquote:Op maandag 1 januari 2007 21:43 schreef Kirsten1 het volgende:
ze zeiden tegen mij dat ze dit forum erg negatief vonden . of ze vertellen de waarheid niet . nadeche is idd tof en ollie ook! en kunnen goed zingen. en dat wij hier wel eens het pis paaltje zijn ach.... fokíng gaaf!
waarom zoveel?quote:Op maandag 1 januari 2007 22:14 schreef Kirsten1 het volgende:
we moesten 30 nummers opgeven voor de liveshow pff, moet je zeggen dat waren er nogal wat! dacht aan one en mary j met one
Ik doe m'n best.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:09 schreef Kirsten1 het volgende:
of toch nog iemand die nu met een stompie moeten typen..... ja das lastig dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |