Jup, en richie sambora ook.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:05 schreef ChrisJX het volgende:
Iig John Bongiovi, maar meer weet ik niet.
Dit klopt alquote:Op maandag 1 januari 2007 20:19 schreef doeka het volgende:
New Jersey
Jon Bongiovi
Richie Samborra
Tico Torres
Ander weet ik niet.
John James?quote:Op maandag 1 januari 2007 20:16 schreef B.ertha het volgende:
De naam van nr. 3 bestaat uit 2 populaire engelse jongensnamen.
Ladies and gentleman, we have a winner!!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:36 schreef ChrisJX het volgende:
David Bryan
RoofingBurner +1quote:Op maandag 1 januari 2007 20:46 schreef RoofingBurner het volgende:
HIJ en ZIJ
Niet helemaal waar trouwens, GCO is een onderdeel van ECN Petten.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:52 schreef barney74 het volgende:
dus ECN wordt ook wel GCO genoemd?
Bijna goed. Centrale klopt niet en bij Energie moet nog wat bij.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:55 schreef barney74 het volgende:
Energie Centrale Nederland??
Petten ligt in de kop van Noord Holland.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:57 schreef barney74 het volgende:
Energievoorziening Centraal Nederland?
Nou op zijn Nederlands, waarbij de eerste twee woorden één woord vormen, en zonder komma.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Energy Research Centre, Netherlands
Energieonderzoek Centrum Nederlandquote:Op maandag 1 januari 2007 21:01 schreef barney74 het volgende:
Energieonderzoeks Centrum Nederland
Ben je mal...vraag stellen en snel een beetje.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:03 schreef barney74 het volgende:
hmm, voel me een beetje ongemakkelijk over dit puntje....wil jij hem hebben jojo?
Yep...als je een klein beetje in de buurt van haar naam komt, of een beetje over haar weet te vertellen, krijg je het puntquote:Op maandag 1 januari 2007 21:10 schreef ChrisJX het volgende:
Die Bollywoodster...
Ik weet alleen van d'r dat het dé Bollywoodster van het moment is (toch?). D'r naam weet ik niet, ben niet zo goed in het Hindoestaansquote:Op maandag 1 januari 2007 21:11 schreef barney74 het volgende:
Yep...als je een klein beetje in de buurt van haar naam komt, of een beetje over haar weet te vertellen, krijg je het punt
-edit-quote:Op maandag 1 januari 2007 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een goedendag
Daar zit geen ketting aan maar dan zit de bol direct op de steelquote:Op maandag 1 januari 2007 21:27 schreef Puzzelaar het volgende:
morgenster toch?
Inderdaad. Ik lees net op een website dat zowel jullie als ik het fout hebben ...quote:Op maandag 1 januari 2007 21:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daar zit geen ketting aan maar dan zit de bol direct op de steel
Volgens wikipedia zou het wapen afgebeeld op het vraagplaatje een nog andere naam hebben!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:28 schreef Puzzelaar het volgende:
[afbeelding]
Dit is een goedendag.
Jouw plaatje is een morgenster.
Ja precies, zie vorige post.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:31 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Volgens wikipedia zou het wapen afgebeeld op het vraagplaatje een nog andere naam hebben!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Morgenster_%28wapen%29 Laatste zin
knap dat je dat weet zeg! Puzzelaar +1quote:Op maandag 1 januari 2007 21:38 schreef Puzzelaar het volgende:
Attention Deficit / Hyperactive Disorder
Ben ik nu verdacht?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:39 schreef barney74 het volgende:
[..]
knap dat je dat weet zeg! Puzzelaar +1
zelfs met de schuine streep ertussen, net zoals op Wiki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |