abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44896060
Onze rottweiler stinkt erg uit zijn muil. Een vooral zure en zeer aanwezige geur.
Verder is hij erg goed in vorm, goede vacht (veel glans), prima conditie en zeer vrolijk.

Kan het "bek-stinken" te maken hebben met het voer?
Momenteel krijgt hij voornamelijk brokken van de supermarkt (droogvoer, krokante brokken)

Wat is aan te raden voor een dergelijke hond?

Specificaties van de auto rottweilert

Bouwjaar: 2004/3 (bijna 3 jaar oud dus)
Kentekengewicht: 65 kg (circa)
Hoogte: 71 cm

Iemand die hier een goede raad heeft?
  zondag 31 december 2006 @ 17:39:53 #2
89681 Twanstra
Dat weet je zelf ook........
pi_44896728
ja van die dental sticks voor honden. Geven naar het eten en je bent erbij. Of afmaken, maar dat is niet heel aardig dan.
pi_44897356
Nou mijn hond krijgt ook brokken maar dan van farmfood-he maar die stinkt niet uit d'r bek
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
pi_44898146
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:39 schreef Twanstra het volgende:
ja van die dental sticks voor honden. Geven naar het eten en je bent erbij. Of afmaken, maar dat is niet heel aardig dan.
Dental stick gebruiken we al en niet alleen na het eten...
Afmaken is natuurlijk geen optie.... en vrij belachelijk om het te noemen überhaupt.
  zondag 31 december 2006 @ 19:01:36 #5
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_44899158
Wat voor supermarktvoer ? Van Frolic, AH Huismerk en Beneful gaan die van mij niet alleen rood poepen, maar idd ook heel erg uit hun bek meuren, wat ze met Eukenuba niet hebben. Niet dat het dan als roosjes ruikt natuurlijk Maar niet die dode-muis lucht

Edit; ik gaf de rottweilers vroeger 'Bento Kronen' (grote bruine zak met een herder erop als ik me niet vergis, niet Nobless), ik weet niet of dat nog bestaat (+/- 5 jaar terug), maar daar deden zij het erg goed op
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_44899623
Misschien problemen met zijn gebit?
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_44899917
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Misschien problemen met zijn gebit?
Nope totaal niet.

Juist een hele mooie (bijna) witte tanden en geen plak.
pi_44902916
Gewoon lekker vers vlees voeren. Dat hoort een hond te eten en daar doen verreweg de meeste honden het ook het beste op. Kijk maar eens op http://www.voernatuurlijk.nl/forum/ Als j eens wist wat er allemaal in brokken zit.....ja, ook in zogenaamd premium voer. Het zijn niet voor niets allemaal fabrikanten van wasmiddelen en tandpasta enzo. Alle afvalprodukten daarvan gaan in de brokken. Je kunt er veel over vinden op het net. Ben je wel ff zoet mee
pi_44966397
Misschien te weinig water?? Wij mensen gaan ook stinken als we te weinig drinken..

Onze retriever heeft zo zn periodes dat hij vreselijk uit zn muil stinkt! Maar als het zo'n periode is dan is het ook echt onmogelijk om met m te knuffelen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')