Ik kan me vinden in wat Drass hierboven in een post zegt.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:47 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Lees je mijn posts wel? Onderbouwen.
Inhoudelijk sterk!quote:Op maandag 1 januari 2007 22:50 schreef DeVinger het volgende:
Ga je lekker aftrekken op posters van Sansoni man
Neen. Dat kwam omdat een Mod een beetje brutaal deed tegen mij.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:55 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Waarom denk je dat jij een ban had, omdat je inhoudelijk sterk was zeker?
Ik vind hem verdedigend zeker niet zwak, integendeel zelfs.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:09 schreef DeVinger het volgende:
Het is geen verdediger, maar een middenvelder. Dat is de enige verklaring die ik kan geven waarom hij verdedigend zo zwak is. Als middenvelder vind ik hem ook geen bijzondere speler, maar dan heeft hij tenminste nog rugdekking.
*zucht* Is er nog niet genoeg onderbouwd??quote:Op maandag 1 januari 2007 22:47 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Lees je mijn posts wel? Onderbouwen.
Welles Nietes Welles Nietes Welles Nietesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:12 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ik vind hem verdedigend zeker niet zwak, integendeel zelfs.
Eindelijk heb iemand het doorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:34 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Welles Nietes Welles Nietes Welles Nietes![]()
Los van het feit dat jij puur een spelletje speelt
En Sebastian Pardo dan???quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:09 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Eindelijk heb iemand het door![]()
Ik vind Samsoni maar een drol trouwens en Sebastien een wijvenaam
Sebastian vind ik wel weer kunnen, maar je moet wel een enorme nicht zijn als je sebastien heetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:42 schreef defranseslag het volgende:
[..]
En Sebastian Pardo dan???![]()
En ik heb meer het idee dat jullie een spelletje spelen en dat jullie met een zwaar anti-Frans-gekleurde bril naar Vitesse zitten te kijken...
Ja oke maar we zijn hier om die samson homo af te kraken hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:20 schreef Erasmusch het volgende:
Pardo is ook wel een beetje gay natuurlijk
Rot op echt waar.quote:
'Niet zo brutaal' of 'Jaloers?' vind ik niet echt discussieerkwaliteiten, en noem eens een voorspelling van je die uit is gekomen??quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:06 schreef defranseslag het volgende:
Een beetje jaloers op mijn voorspelkwaliteiten en op mijn discussieerkwaliteiten!!!!
Ik zeg zelden alleen zoiets als 'Niet zo brutaal' of 'jaloers?'. Ik zeg er altijd bij waarom ik dat zeg.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
'Niet zo brutaal' of 'Jaloers?' vind ik niet echt discussieerkwaliteiten, en noem eens een voorspelling van je die uit is gekomen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |