abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 januari 2007 @ 16:34:57 #26
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44916611
Neuk je hem ofzo?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_44917544
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:34 schreef stefmans het volgende:
Neuk je hem ofzo?
Ja.

Dus ga jij nou maar lekker Urby en Hedwiges neuken en laten we verder ontopic blijven!

Ik zeg dat ik het me absoluut niet kan voorstellen dat De Franse Slag na de winterstop buiten de basis valt. Doet meneer Mos dat wel, dan zullen we nog veel meer punten gaan verspelen en dan zet Aadje ernstig zijn baan op de tocht.
House-muziek maakt jongeren kapot!
pi_44917718
Ik moet hier natuurlijk helemaal niet meer reageren
pi_44917760
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:17 schreef DeVinger het volgende:
Ik moet hier natuurlijk helemaal niet meer reageren
Uit positie geluld.
pi_44919309
Hij komt als een middelmatige speler op me over, een slechtere versie van Escude.
That's all folks!
pi_44920912
Interessant, Escude speelt nu bij de koploper van Spanje in de basis...
pi_44921118
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef defranseslag het volgende:
Interessant, Escude speelt nu bij de koploper van Spanje in de basis...
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij komt als een middelmatige speler op me over, een slechtere versie van Escude.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44921248
Wat een brutaliteit toch weer. Persoonlijk vind ik Sansoni veel beter getalenteerd dan Escude, maar da's een ander verhaal. Als jij vind dat Escude matig is, maar hij komt toch bij Sevilla terecht, dan zegt dat ook genoeg denk ik... Dan zal de 'matige' Fransman van Vitesse wel bij Real Madrid terechtkomen ofzo.
pi_44921320
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:28 schreef defranseslag het volgende:
Als jij vind dat Escude matig is
Lezen
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44921359
Ja graag.
That's all folks!
pi_44922359
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:30 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Lezen
Pure jaloezie, want jullie zitten met Vermaelen...
pi_44922637
Nu heb je het weer over jullie?
That's all folks!
pi_44923134
Jongens Jongens beetje ontopic.

De meesten zullen het zo te zien niet eens worden met de mening van de Franseslag. En de Franseslag moet een beetje meer tegen kritiek kunnen.

Nu gezellig verder over sansoni over zijn blunders, maar ook zijn goede dingen.

Grote vraag is wat gaat de Mos doen en wat kan Vitesse... speelt Vitesse met of zonder sansoni na de winterstop??
pi_44923956
Zonder
pi_44924671
Hij had in Almelo wel een paar goede trappen de tribune in moet ik zeggen .
pi_44924995
weer een tweede deel

Van mij hoeft het op het moment niet zo met Sansoni helemaal niet in de verdediging waar die het aan het begin van het seizoen uitstekend deed met uizondering van de 1ste oefenpot

En op het middenveld is er geen plaats voor hem , laat Sansoni na de winterstop maar ff op de bank beginnen als we dan een nieuwe centrale man hebben , anders zal ie er wel weer staan tegen FC Groningen 21 januari.

Maar de conclusie de meeste vitessenaren zijn op dit moment niet zo blij met Sansoni , waar dit in het begin wel anders was , maar niks is zo veradelijk als in het voetbal.
pi_44925069
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij had in Almelo wel een paar goede trappen de tribune in moet ik zeggen .
En nog een assist maar verder
quote:
Grote vraag is wat gaat de Mos doen en wat kan Vitesse... speelt Vitesse met of zonder sansoni na de winterstop??
Zolang er geen nieuwe centrale verdediger is met , is er een nieuwe man achterin dan zonder .

Knol hebben we ook nog maar als die niet weggaat dan geef ik hem ook een klein kansje dat Aad hem weer een kans geeft.
pi_44925339
Dubnobasswithmyheadman bedoeld die rare trappen langs de zijlijn die ipv LANGS de zijlijn in de tribuna kwamen.
pi_44925573
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:28 schreef Positive_Thinking het volgende:
De meesten zullen het zo te zien niet eens worden met de mening van de Franseslag. En de Franseslag moet een beetje meer tegen kritiek kunnen.
Ik sta juist altijd open voor kritiek, mits het terecht is en niet op de man gespeeld. Ik krijg helaas vaak de indruk dat de meeste mensen liever zien dat Sansoni niet goed presteert, zodat ik ongelijk krijg. Dit geldt zelfs voor sommige Vitessesupporters onder ons!

Maar hoe dan ook, ik verwacht niet dat hij erbuiten valt na de winterstop. Het zou tegen alle logica in zijn. Hij is in alle 20 competitiewedstrijden in de basis gestart en veruit de meesten speelde hij ook uit en zeker niet onverdienstelijk. Ik ben het wel met mensen eens die zeggen dat hij in staat is om nog beter te presteren overigens, maar geloof me dat is een kwestie van tijd.
pi_44925576
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:34 schreef DeVinger het volgende:
Dubnobasswithmyheadman bedoeld die rare trappen langs de zijlijn die ipv LANGS de zijlijn in de tribuna kwamen.
Ja want want zoveel waren het er volgensmij ook niet .

off-topic : welk vak zaten jullie dan , want er zatten wel lekker veel vitessenaren rond het uitvak
pi_44925777
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Ja want want zoveel waren het er volgensmij ook niet .

off-topic : welk vak zaten jullie dan , want er zatten wel lekker veel vitessenaren rond het uitvak
Hij had dat 2x ..

We zaten vlak naast jullie, in vak F .
pi_44926050
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Hij had dat 2x ..

We zaten vlak naast jullie, in vak F .
idd , maar we zullen het over 10 dagen merken wat Aad gaat doen als de 1ste oefenpot is

Zag er daar ook wat lopen , en in H aan de andere kant van het uitvak , en ze zullen nog wel in andere vakken hebben gezeten dan in het uitvak.
pi_44926354
quote:
Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef defranseslag het volgende:

[..]

Ik sta juist altijd open voor kritiek, mits het terecht is en niet op de man gespeeld. Ik krijg helaas vaak de indruk dat de meeste mensen liever zien dat Sansoni niet goed presteert, zodat ik ongelijk krijg. Dit geldt zelfs voor sommige Vitessesupporters onder ons!
Ik gun Sansoni het beste hoor, maar wat ik van hem gezien en gelezen heb vind ik niet overtuigend. That's it.
That's all folks!
pi_44927913
quote:
Op maandag 1 januari 2007 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik gun Sansoni het beste hoor, maar wat ik van hem gezien en gelezen heb vind ik niet overtuigend. That's it.
Lees je mijn posts wel? Onderbouwen.
pi_44928033
Ga je lekker aftrekken op posters van Sansoni man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')