Ja.quote:
Uit positie geluld.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:17 schreef DeVinger het volgende:
Ik moet hier natuurlijk helemaal niet meer reageren
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef defranseslag het volgende:
Interessant, Escude speelt nu bij de koploper van Spanje in de basis...
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij komt als een middelmatige speler op me over, een slechtere versie van Escude.
Lezenquote:Op maandag 1 januari 2007 19:28 schreef defranseslag het volgende:
Als jij vind dat Escude matig is
En nog een assist maar verderquote:Op maandag 1 januari 2007 21:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij had in Almelo wel een paar goede trappen de tribune in moet ik zeggen.
Zolang er geen nieuwe centrale verdediger is met , is er een nieuwe man achterin dan zonder .quote:Grote vraag is wat gaat de Mos doen en wat kan Vitesse... speelt Vitesse met of zonder sansoni na de winterstop??
Ik sta juist altijd open voor kritiek, mits het terecht is en niet op de man gespeeld. Ik krijg helaas vaak de indruk dat de meeste mensen liever zien dat Sansoni niet goed presteert, zodat ik ongelijk krijg. Dit geldt zelfs voor sommige Vitessesupporters onder ons!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:28 schreef Positive_Thinking het volgende:
De meesten zullen het zo te zien niet eens worden met de mening van de Franseslag. En de Franseslag moet een beetje meer tegen kritiek kunnen.
Ja want want zoveel waren het er volgensmij ook niet .quote:Op maandag 1 januari 2007 21:34 schreef DeVinger het volgende:
Dubnobasswithmyheadman bedoeld die rare trappen langs de zijlijn die ipv LANGS de zijlijn in de tribuna kwamen.
Hij had dat 2xquote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja want want zoveel waren het er volgensmij ook niet .
off-topic : welk vak zaten jullie dan , want er zatten wel lekker veel vitessenaren rond het uitvak![]()
idd , maar we zullen het over 10 dagen merken wat Aad gaat doen als de 1ste oefenpot isquote:Op maandag 1 januari 2007 21:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij had dat 2x..
We zaten vlak naast jullie, in vak F.
Ik gun Sansoni het beste hoor, maar wat ik van hem gezien en gelezen heb vind ik niet overtuigend. That's it.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ik sta juist altijd open voor kritiek, mits het terecht is en niet op de man gespeeld. Ik krijg helaas vaak de indruk dat de meeste mensen liever zien dat Sansoni niet goed presteert, zodat ik ongelijk krijg. Dit geldt zelfs voor sommige Vitessesupporters onder ons!
Lees je mijn posts wel? Onderbouwen.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik gun Sansoni het beste hoor, maar wat ik van hem gezien en gelezen heb vind ik niet overtuigend. That's it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |