Hebben jullie zelf nu ook zo'n lekker buffet eigenlijk ?quote:
Ben benieuwd wat voor effect dat op haar relatie met Bart heeft dan: elkaar vrijwel niet meer zien en spreken terwijl je geen band uit het verleden hebt.quote:Op zondag 31 december 2006 18:58 schreef tipsch het volgende:
de vrouwtjes Natasia en Leslie hebben het over het aankomende "onstlag" van Leslie - ik geloof dat Leslie net gefluisterd heeft dat het vrijwel zeker is dat weggaat.
Waardeloos van haar.quote:Op zondag 31 december 2006 19:02 schreef Kaleddis het volgende:
Maaaaammma heeft Brian wel heel vrolijk gemaakt met haar opmerkingen he![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 19:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hebben jullie zelf nu ook zo'n lekker buffet eigenlijk ?
Ze wilde toch eerst met Natasia een gesprek.quote:Op zondag 31 december 2006 19:05 schreef demins het volgende:
Natasia krijgt een balletje (?) van Lesley en vlijt, overmand door dankbaarheid, haar hoofd op de schouder van Lesley.
Wat gaan ze toch leuk met elkaar om![]()
Ah gossie..... wij hebben net zelfgemaakte hamburgers gegeten hoor...... moet ik er nog een paar komen brengen??quote:
Begint hier om 9 uur.quote:Op zondag 31 december 2006 19:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hebben jullie zelf nu ook zo'n lekker buffet eigenlijk ?
Nou moet het niet gekker worden! Straks ga je me nog vertellen dat jullie niet dronken zijn!quote:
Ze moeten bij de les blijven want er komt vanavond of vannacht vast wel weer een escalatie...quote:Op zondag 31 december 2006 19:10 schreef demins het volgende:
[..]
Nou moet het niet gekker worden! Straks ga je me nog vertellen dat jullie niet dronken zijn!![]()
Kijk eens, voor jullie :quote:
Ik gun hem ook niet zo'n oudejaarsavond.quote:Op zondag 31 december 2006 19:02 schreef Kaleddis het volgende:
Maaaaammma heeft Brian wel heel vrolijk gemaakt met haar opmerkingen he![]()
Die de meeste dus gaan missen.quote:Op zondag 31 december 2006 19:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze moeten bij de les blijven want er komt vanavond of vannacht vast wel weer een escalatie...
quote:Op zondag 31 december 2006 19:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kijk eens, voor jullie :
[afbeelding]
En natuurlijk mogen alle Fok!kers ook een vorkje meeprikken![]()
Gebeurd toch ook wel vaker dat bewoners uren in de snackbar zitten. Is toch niet zo'n verschil ?quote:Op zondag 31 december 2006 19:11 schreef tipsch het volgende:
DGK_REDACTIE, als ik vragen mag, waar hebben jullie het gisternacht met Nathanael en Bart over gehad?
Een bijna 2 uur durende streamlock. Gebeurt het vaker dat jullie koppeltjes apart nemen?
Volgens mij gebeurt dat niet vaker. Tezamen?quote:Op zondag 31 december 2006 19:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gebeurd toch ook wel vaker dat bewoners uren in de snackbar zitten. Is toch niet zo'n verschil ?
Ik zie géén caracoles!!!!!!quote:Op zondag 31 december 2006 19:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kijk eens, voor jullie :
[afbeelding]
En natuurlijk mogen alle Fok!kers ook een vorkje meeprikken![]()
Nee, ik had je toch net al een hele schaal voor jezelf gegevenquote:
Kort nieuws binnenlandquote:Op zondag 31 december 2006 19:14 schreef happyme28 het volgende:
Ik zag op RTL teletekst staan dat de Nieuwjaarsduik niet doorgaat. Info volgt later??
Kan het op i-net nog niet vinden overigens.
http://www.unoxhartjewinter.nl/hartjewinter/?nav=nieuwjaarsduikquote:Op zondag 31 december 2006 19:14 schreef happyme28 het volgende:
Ik zag op RTL teletekst staan dat de Nieuwjaarsduik niet doorgaat. Info volgt later??
Kan het op i-net nog niet vinden overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |