quote:Op zondag 31 december 2006 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk wel overeenkomen.
Vooral het gedrag. Net als Sylvia en Margo, 2 zussen.
Ik zie het niet. Als ze met z'n 2-en op straat zouden lopen, zou ik niet denken: kijk, dat zij nou 2 zussen.quote:Op zondag 31 december 2006 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk wel overeenkomen.
Vooral het gedrag. Net als Sylvia en Margo, 2 zussen.
En ze word er ook nog voor betaald.quote:Op zondag 31 december 2006 18:19 schreef demins het volgende:
Lesley doet ongegeneerd mee het het Huub-bashen in de game-room! Bah! Dat hele stelletje mag van mij om 0.00 uur afgeschoten worden!
Je had het dus al gezienquote:Op zondag 31 december 2006 18:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Als ze met z'n 2-en op straat zouden lopen, zou ik niet denken: kijk, dat zij nou 2 zussen.
Sylvia's zus heb ik nog niet gezien.
Edit: nu wel, bij hun zie ik het dus wel gelijk. En Huub's broer ziet er beter uit.![]()
Met de prudentie een goede moeder waardig!quote:Op zondag 31 december 2006 18:27 schreef Gigageil het volgende:
Mamma Netty heeft de feestvreugde van Brian nu al de grond in geboort door te vertellen dat Nena had gezegd dat ze Brian gewoon niet moet......![]()
Maar dat is geen nieuws, dat heeft Nena ook tegen Brian gezegdquote:Op zondag 31 december 2006 18:27 schreef Gigageil het volgende:
Mamma Netty heeft de feestvreugde van Brian nu al de grond in geboort door te vertellen dat Nena had gezegd dat ze Brian gewoon niet moet......![]()
Wat doen wij hier dan?quote:Op zondag 31 december 2006 18:19 schreef demins het volgende:
Lesley doet ongegeneerd mee het het Huub-bashen in de game-room! Bah! Dat hele stelletje mag van mij om 0.00 uur afgeschoten worden!
tehehe!quote:Op zondag 31 december 2006 18:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar dat is geen nieuws, dat heeft Nena ook tegen Brian gezegd
Doen alle pooiers...maar ik bedoelde meer de geldophaler...daar vind ik Nathanael wel een type voor.quote:Op zondag 31 december 2006 18:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan, al voorzie ik dan toch dat ie er zelf overheen wilt en dat kan natuurlijk niet als baas zijnde.![]()
Ja, het is geen nieuws, maar als je moeder dat keihard in je gezicht zegt is dat anders......Brian heeft nog steeds hoop, dat merk je aan ALLES.....quote:Op zondag 31 december 2006 18:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar dat is geen nieuws, dat heeft Nena ook tegen Brian gezegd
Was al een tijdje zo....quote:Op zondag 31 december 2006 18:35 schreef Suikeroom het volgende:
hehe er zijn nu echt gewoon 2 kampen
Catering komt eraan.quote:Op zondag 31 december 2006 18:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
De poort gaat weer open.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |