jawel....quote:Op zondag 31 december 2006 18:01 schreef tipsch het volgende:
Is er nou niets leukers in beeld te brengen DGK_REDACTIE?
Kan, kan, maar Brian vind ik daar ook wel erg geschikt voor, met z'n vroegere loopbaan als Loverboyquote:
Zelfs nu kan Bart en NL het niet laten om effe Huub te bashen.quote:
Nee Nathanael!quote:Op zondag 31 december 2006 18:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met JdM als haar pooier?![]()
(die man die je op komt halen als je klaar bent)
Kan, al voorzie ik dan toch dat ie er zelf overheen wilt en dat kan natuurlijk niet als baas zijnde.quote:
Kijk maar eens naar de uitgroei van Nena. Zij is niet blond.quote:Op zondag 31 december 2006 18:12 schreef Day het volgende:
Goh, Nena's zus ziet er echt heel anders uit.
Komt omdat nena niet echt blond is volgens mijquote:Op zondag 31 december 2006 18:12 schreef Day het volgende:
Goh, Nena's zus ziet er echt heel anders uit.
klopt, op een van die fotolijstjes zie je Nena gewoon met donker haar.quote:Op zondag 31 december 2006 18:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt omdat nena niet echt blond is volgens mij![]()
Ik heb het niet alleen over haar haar. Maar ook over haar gezicht, figuur, gedrag.quote:Op zondag 31 december 2006 18:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de uitgroei van Nena. Zij is niet blond.
Die vind ik persoonlijk wel overeenkomen.quote:Op zondag 31 december 2006 18:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over haar haar. Maar ook over haar gezicht, figuur, gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |