Nee, maar ik hou dan ook niet van films, ik luister liever naar muziek.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:20 schreef Doff het volgende:
SoK, zijn er ook films met status die je wel kan waarderen?
Was niet eens sarcastisch bedoeld. Maar goed, wat luister je?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou dan ook niet van films, ik luister liever naar muziek.
Bij was 't dan ook niet 100% sarcastisch, ik prefereer wel degelijk muziek. Ik luister naar mijn icoontje. Vooral.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:18 schreef Doff het volgende:
[..]
Was niet eens sarcastisch bedoeld. Maar goed, wat luister je?
Gewoon doen! Ten eerste is dat natuurlijk gewoon tof, zo'n kans krijg je vast niet vaker. Bovendien staat het prima op een cvquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:46 schreef JelleS het volgende:
Hrm, ik kan zometeen Werner Herzog interviewen, één van men grote voorbeelden op filmgebied. Maar weet nie of ik het nu wel moet doen, toch wel raar met je 19 jaar en volkomen onervaren één van je favo regisseurs te interviewen. Hebben jullie nog leuke vragen?
Voor FOK!, had zelf de mogelijkheid ook niet verwacht, we hebben zelfs geen eens een perskaart voor het IFFR.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:13 schreef Doff het volgende:
[..]
Gewoon doen! Ten eerste is dat natuurlijk gewoon tof, zo'n kans krijg je vast niet vaker. Bovendien staat het prima op een cv. Namens wat ga je hem eventueel interviewen dan?
Ook leuk, maar wel jammer voor jou natuurlijk. Bovendien lijkt een acteur als Davies me toch moeilijker te interviewen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:21 schreef JelleS het volgende:
Stond ik net op het punt om toch te gaan, omdat het inderdaad een grote kans is. Maar er was een communicatiefoutje, het is met acteur Jeremy Davies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |