quote:
Volgens mij heeft Sheri het over een meet in een Hellendoorns(?) jeugdhonk waar Patch ziljoen jaar geleden bij betrokken was, waar Sheri eieren zou bakken als ontbijt en we de hele nacht film zouden gaan kijkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:03 schreef Sokolsky het volgende:
Oh ja... was die niet gecancelled omdat wyccie aan de andere kant van de wereld zit?
werkelijk, waar is zij dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:03 schreef Sokolsky het volgende:
Oh ja... was die niet gecancelled omdat wyccie aan de andere kant van de wereld zit?
Helmondse Scouting Blokhut....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sheri het over een meet in een Hellendoorns(?) jeugdhonk waar Patch ziljoen jaar geleden bij betrokken was, waar Sheri eieren zou bakken als ontbijt en we de hele nacht film zouden gaan kijken
d'r zijn tig Helmondse Scouting Blokhutten....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ej, dat is in de buurt van mijn ouders.
dat waren nog eens tijden....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toen kwamen Oscar-Wilde, GFP en SODA nog in FMT.
Toen was jij nog gewoon zwart...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toen kwamen Oscar-Wilde, GFP en SODA nog in FMT.
Toen waren er nog 5 in 1 vragen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toen was jij nog gewoon zwart...
Ja, maar héél Helmond ligt in de buurt van mijn ouders.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:12 schreef Patch het volgende:
[..]
d'r zijn tig Helmondse Scouting Blokhutten....
gecondoleerdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, maar héél Helmond ligt in de buurt van mijn ouders.![]()
sinds kort dan...quote:
Precies!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sheri het over een meet in een Hellendoorns(?) jeugdhonk waar Patch ziljoen jaar geleden bij betrokken was, waar Sheri eieren zou bakken als ontbijt en we de hele nacht film zouden gaan kijken
naar Thailand?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:19 schreef Patch het volgende:
[..]
sinds kort dan...
heb haar toch 2 weken terug enkele dvd's gestuurd... ?
Als Sheri eitjes gaat bakken heb ik wel interessequote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:21 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Precies!!
Daar had ik het over ja
Kunnen we zelf niet iets huren of zo?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |