Ik heb de poel pas net een paar dagen ontdekt, maar tot nu toe lijkt het zo tussen 13.00 en 15.00 uur het drukstquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:19 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ron welke tijd is het nou het drukste bij de poel. Houdt iemand dat bij toevallig?
Je doet wel een hoop moeite voor mequote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de poel pas net een paar dagen ontdekt, maar tot nu toe lijkt het zo tussen 13.00 en 15.00 uur het drukstMaar kan ook toeval zijn natuurlijk!
Misschien dat venomsnake ons daar wat tips over kan geven, die loopt hier al een tijdje mee
Op welke tijdstippen het vaakst olifanten en aapjes worden gezien bijvoorbeeld, daar ben ik erg benieuwd naar.
EDIT: heb hem even een PM gestuurd of ie misschien wat tips heeft.
Ben ondertussen ook al oude topics aan het doorneuzen, misschien dat ik daar ook wat wijzer van word.
Het is natuurlijk óók eigenbelang, moet ik dan direct toegevenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:48 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Je doet wel een hoop moeite voor me
Ik kijk(met tussenpozen) al een tijdje langer hier en heb nog niet echt ondekt dat er op bepaalde tijden meer of vaker dieren zijn. Vaak de aapjes gezien in de middag en nu zijn ze er ook. Groep gnoe"s ook wel eens in het donker gezien en nu zijn er ook een paar. Denk dat jaargetijde en het weer ( nat droog en koud warm) allemaal een rol meespelen. De kikkers hoor je bijna altijd wel en vooral 's avonds. Ook hoor je soms de dieren wel, maar dan zit er even niemand achter de camera, die bestuurd wordt vanuit de lodge door personeel of toeristen. Kijk anders bij het forum van Nkorho Pan. Ik geloof, dat je dan Waterhole moet kiezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de poel pas net een paar dagen ontdekt, maar tot nu toe lijkt het zo tussen 13.00 en 15.00 uur het drukstMaar kan ook toeval zijn natuurlijk!
Misschien dat venomsnake ons daar wat tips over kan geven, die loopt hier al een tijdje mee
Op welke tijdstippen het vaakst olifanten en aapjes worden gezien bijvoorbeeld, daar ben ik erg benieuwd naar.
EDIT: heb hem even een PM gestuurd of ie misschien wat tips heeft.
Ben ondertussen ook al oude topics aan het doorneuzen, misschien dat ik daar ook wat wijzer van word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |