quote:Op zondag 31 december 2006 14:28 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb mijn eerste vuurwerk van dit jaar weer afgestoken!
Stoer, hè?
quote:
Hee.quote:
Dan mag je wel opschieten.quote:Op zondag 31 december 2006 15:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Whaa... ik moet nog helemaal met de trein naar Delft.!
Vanaf hoelaat dacht je dat dit het geval zou zijn?quote:Op zondag 31 december 2006 16:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de treinen rijden niet vanavond.![]()
Ligt eraan van waar je naar Delft moet. Na negen uur rijdt er volgens mij niks meer.quote:Op zondag 31 december 2006 16:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vanaf hoelaat dacht je dat dit het geval zou zijn?![]()
Bij mijn weten rijden ze wel gewoon.
O, als dat zo is zit ik nog wel veilig.quote:Op zondag 31 december 2006 16:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ligt eraan van waar je naar Delft moet. Na negen uur rijdt er volgens mij niks meer.
Nou, dat klopt echt niet, hoor. Dat van de hele avond.quote:Op zondag 31 december 2006 16:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, als dat zo is zit ik nog wel veilig.Was van plan om er om 9 uur wel te zijn.
Maar bedankt volgens de reisplanner kun je gewoon de hele avond/nacht nog reizen.
.
Nou ja, het maakt mijn dus niet veel meer uit.quote:Op zondag 31 december 2006 16:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dat klopt echt niet, hoor. Dat van de hele avond.![]()
Schrap dat 'als' maar. Geloof mij nou maar.quote:Op zondag 31 december 2006 16:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nou ja, het maakt mijn dus niet veel meer uit.Wel lullig als het idd niet zou kloppen
.
Zien jullie nu hoe gemeen die smilie isquote:Op zondag 31 december 2006 18:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat gaat vast een groot succes worden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |