Met kerst heb ik een boekje gekregen met allemaal spelletjes erin op seksgebied, er zitten kaarten bij die een bordspel maken ook en dobbelstenen, maar dus vooral voor nu een boekje vol met allerlei spelletjes.
Sommige kan je zonder iets verder spelen, bij anderen is een dobbelsteen nodig, ze gaan gepaard met wat uitleg en wat erotische tips.
Het zijn korte spelletjes, alhoewel je velen zo lang kan maken als je zelf wil, bedoeld om het seksleven lekker speels te houden, sommige spelletjes zijn vooral erg lachwekkend, andere zijn toch wel opwindend te noemen.
Ik dacht zo bij mezelf, laat ik eens een aantal van die spelletjes met fok delen, het zijn er afschuwelijk veel, dus ik ga ze niet allemaal doen, maar zal er nu een paar neerzetten en later nog wel wat bijvoegen.
Als andere mensen ook nog spelletjes weten, ga je gang en zet ze maar neer
![]()
Zo, nu de spelletjes....
Er zijn 4 catagorieen, frivole flirts, verwen hem, verwen haar en opwindende standjes, ik zal van allevier de catagorieen er 1tje doen nu.
Frivole flirts:
*KIJK ME AAN
Een man mag dan eerst naar het lichaam van een vrouw kijken, als 2de punt vindt hij mooie ogen belangerijk.
Zowel mannen als vrouwen vinden grote pupillen sexy.
Doe er dus je voordeel mee, leer hoe je je pupillen kunt vergroten wanneer je maar wil en wind je partner op.
Spelregels:
Over het algemeen worden pupillen in het donker groter(om meer licht op te vangen), of wanneer we opgewonden zijn.
Daarom is kaarslicht zo romantisch, het gedempte licht zorgt ervoor dat je ogen er constant sexy uitzien.
Maar pupilverwijding kan ook kunstmatig worden gestimuleert.
Zorg ervoor dat je kamer niet vreselijk licht is, maar ook niet te donker, want dan worden de pupillen spontaan groter en kun je dit spel niet spelen.
Ga geknield tegemover je partner zitten en kijk elkaar in de ogen, leg beide handen op de dijen, haal langzaam en diep adem zodat je ontspant.
Probeer tegelijk adem te halen, dan sta je emotioneel beter met elkaar in verbinding.
De kans bestaat dat je de neiging hebt te gaan giegelen, vecht daar niet tegen, het is intiem elkaar in de ogen te kijken en waarschijnlijk moet je lachen uit gene.
Doe dat gerust, je bent het daarna kwijt of misschien is het wel zo dat jullie allebei moeten lachen, beide mogelijkheden zijn een prima uitkomst.
Als je geconcentreert naar elkaar kijkt, denk dan aan iets romantisch, daarna aan iets stouts en dan aan iets onverbloemds opwindends.
Je partner doet hetzelfde, je zult zien dat de pupillen zich verwijden.
Als je die grote pupillen ziet kan het interresant worden, je kunt uitwisselen waaraan je dacht, of je probeert de pupillen groot te houden door erotische dingen te zeggen en te zien waar je partner echt opgewonden van raakt.
Al verteld je partner niet waaraan hij/zij dacht, dan nog zullen de ogen hen verraden.
Voordelen van het spel:
Elkaar in de ogen kijken kan een heel hecht gevoel geven.
Als iemand in je ogen mag kijken, geef je aan dat je hem of haar helemaal accepteert.
En letten op de signalen van opwinding die het lichaam uitzendt, is een erotische manier om de seksuele geheimen van je partner te ontdekken.
Elkaar in de ogen kijken is zoiets persoonlijks en romantisch dat je er waarschijnlijk alletwee opgewonden van raakt.
Variaties op het spel:
Als je allebei uit de kleren wilt, kun je plekken op je eigen lichaam strelen terwijl je partner je aankijkt.
Je kunt dan zien wat je partner het meest opwindt.
Fluister er sexy dingen bij en je zult beide binnen de kortste keren superopgewonden zijn.
Je kunt ook het lichaam van je partne strelem en kijken wanneer de pupillen het grootst worden.
Erotische tip:
Door de ogen te accentueren wordt je aantrekkelijker voor de andere sekse, vrouwen hebben het wat dat betrefd gemakkelijker, er is volop make-up en dan natuurlijk vooral mascara en eyeliner waarmee de ogen groter lijken.
Mannen zouden overigens heel goed in een wimperkrullen kunnen investeren, zo'n krullen ziet er misschien uit als een martelwerktuig, maar hij is gemakkelijk in het gebruik.
Gekrulde wimpers maken de ogen groter en opener en dus aantrekkelijker.
Je kunt ook in het openbaar de truc met de pupilverwijding doen, je partner weet dat je aan opwindende dingen denkt, maar wat is er onschuldiger dan een paartje dat elkaar diep in de ogen kijkt?
Je fluistert "kijk in mijn ogen...." en gaat aan al die lekkere erotische dingen denken, je partner zal niet kunnen wachten om naar huis te gaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.