abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44889133
quote:
Zuid-Afrika raakt de organisatie van het WK 2010 alsnog kwijt. In maart zal het toernooi worden toegewezen aan de Verenigde Staten, zo meldt sportmarketingdeskundige Frank van den Wall Bake op BNR Nieuwsradio.

Volgens Van den Wall Bake zal FIFA-voorzitter Sepp Blatter zich tot die tijd op de vlakte houden over de Zuid-Afrikaanse kandidatuur. "In maart 2007 wil FIFA-voorzitter Blatter herkozen worden. Tot die tijd zal hij zich niet negatief uitlaten over de organistatie, omdat hij stemmen van de Afrikaanse landen nodig heeft.''

Blatter toonde recentelijk al voorzichtig zijn zorgen over de Zuid-Afrikaanse organisatie. Volgens de bondspreses gaat de bouw van de stadion niet snel genoeg en werken de organisatiecomités vaak langs elkaar heen.

Mocht Amerika het WK 2010 daadwerkelijk krijgen toegewezen dan wordt het de tweede wereldtitelstrijd in dat land. In 1994 mochten de Amerikanen ook al het WK organiseren. Toen pakten de Brazilianen in de Rose Bowl in Pasadena de wereldtitel.
bron: www.voetbalzone.nl

Zolang het alleen op voetbalzone staat geloof ik het nog niet
pi_44889262
Sjongejonge. Dat WK is daar al in 1994 geweest! Beetje kort op elkaar zeg. Geef liever een ander land (Zuid-Amerikaans land) de mogelijkheid tot organisatie.

Maar wat je zegt, eerst een echte bron afwachten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_44889304
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:04 schreef RayMania het volgende:
Sjongejonge. Dat WK is daar al in 1994 geweest! Beetje kort op elkaar zeg. Geef liever een ander land (Zuid-Amerikaans land) de mogelijkheid tot organisatie.

Maar wat je zegt, eerst een echte bron afwachten.
Het is dan al wel weer 16 jaar geleden hoor Dat is ouder dan de gemiddelde fok user
pi_44889364
16 jaar oke. Maar daartussen zijn slechts drie WK's in een ander land gespeeld. Dat is echt belachelijk. Liever zie ik dan een land als Brazilië, Argentinië, Australië het organiseren. Of een combinatie van landen.
pi_44889472
Zuid-Afrika Pomp er gewoon heel veel geld in desnoods. Dat zou zo mooi zijn voor de bevloking zijn daar.
pi_44889477
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:07 schreef RayMania het volgende:
16 jaar oke. Maar daartussen zijn slechts drie WK's in een ander land gespeeld. Dat is echt belachelijk. Liever zie ik dan een land als Brazilië, Argentinië, Australië het organiseren. Of een combinatie van landen.
Australie lijkt me inderdaad wel wat ja!
pi_44889529
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Australie lijkt me inderdaad wel wat ja!
half 6 's ochtends opstaan en 's avonds niks
pi_44889531
Die gozer zei ook al dat Hiddink volgend jaar Mourinho opvolgd. Even afwachten of dit waar is.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44889534
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:07 schreef RayMania het volgende:
Probleem met de landen die je noemt is dat ze (op dit moment) ook niet voldoende accomodaties hebben die aan de eisen voldoen. Denk dat er maar twee kandidaten buiten Europa zijn die het zouden kunnen overnemen: de VS en Korea / Japan.
pi_44889588
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:11 schreef AminBen het volgende:

[..]

half 6 's ochtends opstaan en 's avonds niks
Met mijn nachtdiensten vind ik dat niet erg
pi_44889602
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:11 schreef DRD het volgende:

[..]

Probleem met de landen die je noemt is dat ze (op dit moment) ook niet voldoende accomodaties hebben die aan de eisen voldoen. Denk dat er maar twee kandidaten buiten Europa zijn die het zouden kunnen overnemen: de VS en Korea / Japan.
Daar heb je opzich wel een punt ja. Maar vier jaar is een lange tijd om zoiets uit de grond te stampen.
pi_44889614
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:11 schreef DRD het volgende:

[..]

Australie heeft denk ik wel de accomodaties hoor.
Gewoon even een cricketstadion/rugbystadion gebruiken.
pi_44889615
broodje aap
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_44889618
Ach ja Fifa...

Zuid-Afrika het WK geven was sowieso al een blunder van formaat. Met dank aan Blatter...
pi_44889640
Het zou me niets verbazen als ze het in ZAF niet redden. Ik ben altijd voor WK's dicht bij huis, weinig gedoe met tijdsverschil.
That's all folks!
pi_44889660
Nog een keer Duitsland, dat beviel wel

Of Engeland, tijdsverschil
pi_44889674
Waarom niet in Spanje?
  zondag 31 december 2006 @ 14:15:20 #18
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44889694
Dan moet Europa het gewoon overnemen, simpel. De stadions in de USA zijn kut.
pi_44889747
Spanje is inderdaad ideaal. Geen tijdsverschil, lekker weer, dichtbij.
Openingsmatch in Bernabeu, finale in Nou Camp .
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2006 @ 14:18:05 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_44889793
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou me niets verbazen als ze het in ZAF niet redden. Ik ben altijd voor WK's dicht bij huis, weinig gedoe met tijdsverschil.
voordeel van ZAF is dat het ook dezelfde tijdzone is
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_44889851
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:14 schreef sjimz het volgende:
Waarom niet in Spanje?
Zou opzich wel kunnen, Bernabeu, Nou Camp, Vicente Calderon, er staat een nieuw stadion gepland voor Valencia, Zaragoza. Murcia heeft al een mooi nieuw stadion.

Qua tijdsverschil goed, organisatie zou toch geen groot probleem moeten zijn en een echt voetballand
pi_44889890
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:16 schreef RayMania het volgende:
Spanje is inderdaad ideaal. Geen tijdsverschil, lekker weer, dichtbij.
Openingsmatch in Bernabeu, finale in Nou Camp .
Andersom, zeker met het Catalaans nationalisme daar komt die finale dan gewoon in Bernabeu, net als in 82
pi_44889904
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:19 schreef AminBen het volgende:

[..]

Zou opzich wel kunnen, Bernabeu, Nou Camp, Vicente Calderon, er staat een nieuw stadion gepland voor Valencia, Zaragoza. Murcia heeft al een mooi nieuw stadion.

Qua tijdsverschil goed, organisatie zou toch geen groot probleem moeten zijn en een echt voetballand
Zullen we namens Fok een aangetekende brief naar de FIFA versturen
pi_44889915
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:09 schreef AminBen het volgende:
Zuid-Afrika Pomp er gewoon heel veel geld in desnoods. Dat zou zo mooi zijn voor de bevloking zijn daar.
Ja alleen dat geld eindigt gewoon in de zakken van al die corrupte gasten daar. Zelfs al wordt het WK daar gespeeld, bevolking zal er nauwelijks door vooruitgaan.
Feijenoord Rotterdam
  zondag 31 december 2006 @ 14:23:38 #25
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_44890022
ff afwachten dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')