Gelukkig nieuwjaar.quote:Op zondag 31 december 2006 14:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nou, ik gaat ook even afronden voor dit jaar. Voor een ieder hier een hele fijne avond en een gelukkig nieuwjaar alvast.![]()
Van hetzelfdequote:Op zondag 31 december 2006 14:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nou, ik gaat ook even afronden voor dit jaar. Voor een ieder hier een hele fijne avond en een gelukkig nieuwjaar alvast.![]()
rechtstreeks vertaald, dat is dan wel weer jammerquote:
ik ook. begin wel zin in mn eerste biertje te krijgen trouwensquote:
21:00 red ik nog wel denk ik. Kan ik de Oude Maasweg nog horenquote:
Vertaald en dan nog alles rijmend. Dat lijkt me heel erg sterk.quote:Op zondag 31 december 2006 14:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
rechtstreeks vertaald, dat is dan wel weer jammer
Dankje ,jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2006 14:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2006 14:32 schreef Vogel87 het volgende:
Is dit nummer trouwens niet geschreven vertaald door o.a. Leo Driessen, die voetbalcommentator van RTL5?
19:30 ben ik top 2000 a gogo aan het kijkenquote:Op zondag 31 december 2006 14:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
21:00 red ik nog wel denk ik. Kan ik de Oude Maasweg nog horen![]()
ohja, ook nog. Oude Maasweg is tegen half 9. Komt wel goed dusquote:Op zondag 31 december 2006 14:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
19:30 ben ik top 2000 a gogo aan het kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |