Me 2quote:Op zondag 31 december 2006 14:34 schreef axis303 het volgende:
Dit vind ik toch wel het beste Abba-nr, niet zo kitscherig.
Een heel gelukkig nieuwjaar en een fijne verjaardag morgenquote:Op zondag 31 december 2006 14:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nou, ik gaat ook even afronden voor dit jaar. Voor een ieder hier een hele fijne avond en een gelukkig nieuwjaar alvast.![]()
Van hetzelfde . . .quote:Op zondag 31 december 2006 14:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nou, ik gaat ook even afronden voor dit jaar. Voor een ieder hier een hele fijne avond en een gelukkig nieuwjaar alvast.![]()
![]()
Dan wens ik jou en peaceman en je zoontje fijne jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2006 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja moederplicht roept weer, dus ben er af en toe tot 18:00 uur dan krijgen we visite en ik moet nog hapjes en eten maken.
Absoluut!quote:Op zondag 31 december 2006 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi nummer dit....
Ik hou niet zo van "iedere artiest mag een zinnetje zingen"-nummers, dat verveelt zo snel. Deze is beterquote:Op zondag 31 december 2006 14:40 schreef Vogel87 het volgende:
De 'Various Artists'-versie van dit nummer vind ik ook wel mooi
Misschien nog wel mooierquote:Op zondag 31 december 2006 14:40 schreef Vogel87 het volgende:
De 'Various Artists'-versie van dit nummer vind ik ook wel mooi
Jullie ook een hele fijne jaarwisseling....quote:Op zondag 31 december 2006 14:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan wens ik jou en peaceman en je zoontje fijne jaarwisseling![]()
![]()
Want zolang blijf ik nou niet ..Het is oudejaarsdag hé.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |