dit kan dus niet.... bedoel je bij "uiteindelijke verliezer" niet Menno Bentveld?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:45 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Top 9:
1. Renate Verbaan
2. Menno Bentveld
3. Dick Jol
4. Nadja Hüpscher
5. Liesbeth Kamerling
6. Sander Lantinga
7. Eva van der Gucht
8. Paul Rabbering
9. Alex Klaassen
Mol: Inge Ipenburg
Komende afvaller: Alex Klaassen
Uiteindelijke winnaar: Renate Verbaan
Uiteindelijke verliezer: Alex Klaassen
De Mol: Inge Ipenburg
Ja, na twee afleveringen. Ik had er van tevoren niet aan gedacht. Heb al aantal keer gevraagd hoe en wat, en het is ongeveer fifty-fifty. De ene wil door met deze lijstjes, anderen pas na aflevering 1. Kijk nog wel hoe we het gaan oplossenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:31 schreef BVO het volgende:
Vorig jaar was de eerste voorspelronde toch pas na de eerste aflevering? Nu is het wel heelr erg natte vinger werk
.
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:00 schreef Flem het volgende:
Ik pleit voor een eerste voorspelronde na de eerste aflevering. Dan is waarschijnlijk toch nog niemand afgevallen.
jawel toch??quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:00 schreef Flem het volgende:
Dan is waarschijnlijk toch nog niemand afgevallen.
Oja...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit kan dus niet.... bedoel je bij "uiteindelijke verliezer" niet Menno Bentveld?
Ik vind het ook beetje raar. Ik ken de helft van die lui geeneens. Dus volgens mij doet iedereen echt zomaar wat. Ik vind het beter na aflevering 1, dan is het tenminste gebaseerd op mollenspeurwerkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, na twee afleveringen. Ik had er van tevoren niet aan gedacht. Heb al aantal keer gevraagd hoe en wat, en het is ongeveer fifty-fifty. De ene wil door met deze lijstjes, anderen pas na aflevering 1. Kijk nog wel hoe we het gaan oplossen.
Dit ben ik van plan te doen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Gezien de tijd en de mensen die m'n mening delen lijkt me het een goede zaak aflevering 1 af te wachten. Degenen die niet veranderen na aflevering 1 doen mee met het lijstje dat al ingevuld is.
Ik had het ook liever op de vrijdag gezien, maar jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:53 schreef robster16 het volgende:
klote-uitzendtijd. Ik wil het terug op de vrijdagavond. Ik snap wel het concurrentie-probleem op die vrijdag, maar donderdag is voor mij echt klote om het te kunnen zien. Dat word opnemen en later terugkijken. Damn, damn, damn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |