Daar heb je opzich wel een punt ja. Het is nu puur op de gok.quote:Op zondag 31 december 2006 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk Ray, ik ga weer meedoen!
Maar wel jammer dat je de eerste aflevering niet afwacht, de eerste lijstjes zijn nu echt puur op de gok.
Tja, er zit wel wat in. Ik wil ook wel nog een lijstje maken na de eerste aflevering. Vallen er dan al mensen af? Anyway vorig jaar hebben we het dacht ik pas na de eerste aflevering ingevuld.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:00 schreef RayMania het volgende:
Daar heb je opzich wel een punt ja. Het is nu puur op de gok.
Hoe denkt de rest hierover?
Had ik ook al aan zitten denken... we hebben nog niemand echt in actie gezien... maar of we na die eerste aflevering al veel meer zullen weten is maar de vraag... maar ik heb er geen bezwaar tegen om de eerste aflevering af te wachtenquote:Op maandag 1 januari 2007 12:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar heb je opzich wel een punt ja. Het is nu puur op de gok.
Hoe denkt de rest hierover?
Maar het is wel leuk om je er al mee bezig te houden toch?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Had ik ook al aan zitten denken... we hebben nog niemand echt in actie gezien... maar of we na die eerste aflevering al veel meer zullen weten is maar de vraag... maar ik heb er geen bezwaar tegen om de eerste aflevering af te wachten
Ja is het ook... gelukkig ken ik alle deelnemers wel dus dat scheelt...quote:Op maandag 1 januari 2007 14:13 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Maar het is wel leuk om je er al mee bezig te houden toch?
Ik deel deze mening, en zo te zien dus al een paar mensen hier in het topic.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil zelf graag de personen even in actie zien om ze iets beter in te kunnen schatten. Zie ik bijvoorbeeld dat een Paul Rabbering zich vreemd voordoet dan zou ik balen van een lijstje waarbij ik hem als eerste afvaller heb. Er hangen teveel punten vanaf gewoon, het lijstje.
Ik denk dat je de users de mogelijkheid mag geven het lijstje aan te passen. Mochten ze dit niet doen of vergeten doen ze mee met het nu al geposte lijstjequote:Op maandag 1 januari 2007 20:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik deel deze mening, en zo te zien dus al een paar mensen hier in het topic.
Prono defintief starten na aflevering 1 (met nieuw lijstje), of toch met de lijstjes in dit topic?
Opzich een goed idee, maar als je nou de afvaller van aflevering 1 fout voorspelt, zou je die in je geëditte lijstje op 1 kunnen zetten. Dat is ook niet de bedoeling.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de users de mogelijkheid mag geven het lijstje aan te passen. Mochten ze dit niet doen of vergeten doen ze mee met het nu al geposte lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |