Het is volgens mij een ranglijst van wie je denkt dat als eerste gaat afvallen, die zet je op 9... en de winnaar op 1. toch ?quote:Op zondag 31 december 2006 13:39 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik snap dat deel met die top 9 niet.
quote:Op zondag 31 december 2006 13:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is volgens mij een ranglijst van wie je denkt dat als eerste gaat afvallen, die zet je op 9... en de winnaar op 1. toch ?
Dat heb ik ook gedaan maar welkom bij de Dick Jol is de mol groep.quote:Op zondag 31 december 2006 14:33 schreef Mariposa het volgende:
Top 9:
1. Dick Jol
2. Menno Bentveld
3. Nadja Hüpscher
4. Sander Lantinga
5. Liesbeth Kamerling
6. Inge Ypenburg
7. Renate Verbaan
8. Paul Rabbering
9. Eva van der Gucht
Mol: Alex Klaassen
Uiteindelijke winnaar: Menno Bentveld
Uiteindelijke verliezer: Nadja Hüpscher
De Mol: Dick Jol
Zow, dit is een echte gok, daarom ook maar kansen gespreid
Op goed geluk dan maar
Same here.quote:Op zondag 31 december 2006 18:46 schreef Flem het volgende:
Ik ga mijn titel uiteraard verdedigen. Zal 'm later invullen.
Ga m gelijk veranderenquote:Op zondag 31 december 2006 18:52 schreef RayMania het volgende:
Vergeet ik helemaal dat "komende afvaller" ook voorspeld moet worden.
Gelukkig nog weinig voorspellingen, allemaal even veranderen dus.
Stuur nog wel PM's.
Aangepast!quote:Op zondag 31 december 2006 18:52 schreef RayMania het volgende:
Vergeet ik helemaal dat "komende afvaller" ook voorspeld moet worden.
Gelukkig nog weinig voorspellingen, allemaal even veranderen dus.
Stuur nog wel PM's.
Daar heb je opzich wel een punt ja. Het is nu puur op de gok.quote:Op zondag 31 december 2006 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk Ray, ik ga weer meedoen!
Maar wel jammer dat je de eerste aflevering niet afwacht, de eerste lijstjes zijn nu echt puur op de gok.
Tja, er zit wel wat in. Ik wil ook wel nog een lijstje maken na de eerste aflevering. Vallen er dan al mensen af? Anyway vorig jaar hebben we het dacht ik pas na de eerste aflevering ingevuld.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:00 schreef RayMania het volgende:
Daar heb je opzich wel een punt ja. Het is nu puur op de gok.
Hoe denkt de rest hierover?
Had ik ook al aan zitten denken... we hebben nog niemand echt in actie gezien... maar of we na die eerste aflevering al veel meer zullen weten is maar de vraag... maar ik heb er geen bezwaar tegen om de eerste aflevering af te wachtenquote:Op maandag 1 januari 2007 12:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar heb je opzich wel een punt ja. Het is nu puur op de gok.
Hoe denkt de rest hierover?
Maar het is wel leuk om je er al mee bezig te houden toch?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Had ik ook al aan zitten denken... we hebben nog niemand echt in actie gezien... maar of we na die eerste aflevering al veel meer zullen weten is maar de vraag... maar ik heb er geen bezwaar tegen om de eerste aflevering af te wachten
Ja is het ook... gelukkig ken ik alle deelnemers wel dus dat scheelt...quote:Op maandag 1 januari 2007 14:13 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Maar het is wel leuk om je er al mee bezig te houden toch?
Ik deel deze mening, en zo te zien dus al een paar mensen hier in het topic.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil zelf graag de personen even in actie zien om ze iets beter in te kunnen schatten. Zie ik bijvoorbeeld dat een Paul Rabbering zich vreemd voordoet dan zou ik balen van een lijstje waarbij ik hem als eerste afvaller heb. Er hangen teveel punten vanaf gewoon, het lijstje.
Ik denk dat je de users de mogelijkheid mag geven het lijstje aan te passen. Mochten ze dit niet doen of vergeten doen ze mee met het nu al geposte lijstjequote:Op maandag 1 januari 2007 20:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik deel deze mening, en zo te zien dus al een paar mensen hier in het topic.
Prono defintief starten na aflevering 1 (met nieuw lijstje), of toch met de lijstjes in dit topic?
Opzich een goed idee, maar als je nou de afvaller van aflevering 1 fout voorspelt, zou je die in je geëditte lijstje op 1 kunnen zetten. Dat is ook niet de bedoeling.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de users de mogelijkheid mag geven het lijstje aan te passen. Mochten ze dit niet doen of vergeten doen ze mee met het nu al geposte lijstje
dit kan dus niet.... bedoel je bij "uiteindelijke verliezer" niet Menno Bentveld?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:45 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Top 9:
1. Renate Verbaan
2. Menno Bentveld
3. Dick Jol
4. Nadja Hüpscher
5. Liesbeth Kamerling
6. Sander Lantinga
7. Eva van der Gucht
8. Paul Rabbering
9. Alex Klaassen
Mol: Inge Ipenburg
Komende afvaller: Alex Klaassen
Uiteindelijke winnaar: Renate Verbaan
Uiteindelijke verliezer: Alex Klaassen
De Mol: Inge Ipenburg
Ja, na twee afleveringen. Ik had er van tevoren niet aan gedacht. Heb al aantal keer gevraagd hoe en wat, en het is ongeveer fifty-fifty. De ene wil door met deze lijstjes, anderen pas na aflevering 1. Kijk nog wel hoe we het gaan oplossenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:31 schreef BVO het volgende:
Vorig jaar was de eerste voorspelronde toch pas na de eerste aflevering? Nu is het wel heelr erg natte vinger werk
.
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:00 schreef Flem het volgende:
Ik pleit voor een eerste voorspelronde na de eerste aflevering. Dan is waarschijnlijk toch nog niemand afgevallen.
jawel toch??quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:00 schreef Flem het volgende:
Dan is waarschijnlijk toch nog niemand afgevallen.
Oja...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit kan dus niet.... bedoel je bij "uiteindelijke verliezer" niet Menno Bentveld?
Ik vind het ook beetje raar. Ik ken de helft van die lui geeneens. Dus volgens mij doet iedereen echt zomaar wat. Ik vind het beter na aflevering 1, dan is het tenminste gebaseerd op mollenspeurwerkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, na twee afleveringen. Ik had er van tevoren niet aan gedacht. Heb al aantal keer gevraagd hoe en wat, en het is ongeveer fifty-fifty. De ene wil door met deze lijstjes, anderen pas na aflevering 1. Kijk nog wel hoe we het gaan oplossen.
Dit ben ik van plan te doen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Gezien de tijd en de mensen die m'n mening delen lijkt me het een goede zaak aflevering 1 af te wachten. Degenen die niet veranderen na aflevering 1 doen mee met het lijstje dat al ingevuld is.
Ik had het ook liever op de vrijdag gezien, maar jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:53 schreef robster16 het volgende:
klote-uitzendtijd. Ik wil het terug op de vrijdagavond. Ik snap wel het concurrentie-probleem op die vrijdag, maar donderdag is voor mij echt klote om het te kunnen zien. Dat word opnemen en later terugkijken. Damn, damn, damn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |