Lienekienquote:
Daar moest ik ook ontzettend om lachen.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:27 schreef Arcee het volgende:
Ik vond dat stuk van Lebbis over die USB-snoertjes wel goed.
Dat was dan ook zo'n beetje 't enige wat om te lachen was.
Kortom omdat ze gelijk hadden waren ze grappig of goed? Verdonk hahahaha, Balkenende hahahaha. Nou grappig hoor en ook goed.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:09 schreef SunChaser het volgende:
Ze hadden gewoon keihard gelijk over Verdonk. En ook over Amerika met hun antiterrorisme maatregelen in de vliegwereld.
quote:Op maandag 1 januari 2007 02:04 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Kortom omdat ze gelijk hadden waren ze grappig of goed? Verdonk hahahaha, Balkenende hahahaha. Nou grappig hoor en ook goed.![]()
![]()
![]()
Ze pakken altijd de regeringspartijen. Standaard, en voorspelbaar, dat wel. Als PvdA in de regering zit dan weten ze daar ook wel iets over te verzinnen. Rouvoet is ook niet echt rechts te noemen, en die werd ook genoemd.quote:Op zondag 31 december 2006 23:12 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Je kijkt wel ned1 he?
Beetje partijdigheid mag wel.. maar zo overduidelijk (en nu ben ik ook geen fan van vvd/cda/etc) is echt teveel van het goede. Tis Cabaret.. geen Manifest.
Ow? Says who? Als Lebbis en Jansen dan niet komen, dan hoop ik iig op een goede vervanging.quote:Gelukkig is het dit keer voor het laatst.
Ja, want zķjn grappen zijn niet makkelijk.quote:Op maandag 1 januari 2007 03:04 schreef MyMilkshake het volgende:
toen ie begon over rochels ben ik afgehaakt
poep pies en sex grappen vind ik altijd zo makkelijk
Guido rules.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |