steek ff een paar dikke pijlen af, want ik heb al me geld aan drank uitgegeven:Pquote:
Klopt.quote:Op zondag 31 december 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Die hele wisselwerking tussen die twee is godsirritant, zeg.
Met die zogenaamde 'ad remme' één-tweetjes en 'spontane' onderbrekingen.
En de zaal lacht voor het eerstquote:Op zondag 31 december 2006 22:33 schreef martinlutherking het volgende:
Ah. Daar gaan we weer. Moslims.
En dan de hele zaal lachen natuurlijk omdat ze denken dat het een grap is.quote:Op zondag 31 december 2006 22:38 schreef martinlutherking het volgende:
Ik zou vast wel lachen als daar opeens een moslimterrorist met dynamite over het complete lichaam opstaat. 'EN NU EEN LEUKE GRAP OF IK BLAAS ME OP!'
Nou, hier!quote:Op zondag 31 december 2006 22:40 schreef martinlutherking het volgende:
Geef mij Youp of Freek maar.
Ze staan toch al op het podium?quote:Op zondag 31 december 2006 22:38 schreef Wojworshebn het volgende:
Jammer dat ze niet het dieptepunt op TV van 2006 kunnen meenemen in hun show
quote:Op zondag 31 december 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
Goh, een Steve Irwin-grapje. Zo een had ik dit jaar nog níét gehoord.
Daar heb je het weer.quote:Op zondag 31 december 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Is al geweest. Iets met een strop en 'die zien we nooit meer terug'.quote:Op zondag 31 december 2006 22:49 schreef ukga het volgende:
saddam zal dan ook wel aanbod komen
Daarvoor is het ook een duo hequote:Op zondag 31 december 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Een slécht duo, ja.quote:
Welke andere duo`s? noem eens een paar die je leuke vindt danquote:Op zondag 31 december 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een slécht duo, ja.Want bij anderen zie ik dit gelukkig niet.
Peppi en Kokki zijn nog grappiger dan deze twee irritante bijna-vijftigers.quote:Op zondag 31 december 2006 22:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Welke andere duo`s? noem eens een paar die je leuke vindt dan
Die liggen allebei al lang tussen 6 plankjes dus die zijn al lang niet grappig meer.quote:Op zondag 31 december 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Peppi en Kokki zijn nog grappiger dan deze twee irritante bijna-vijftigers.
Nee!quote:Op zondag 31 december 2006 22:56 schreef martinlutherking het volgende:
Heei Boep, heb je die kerstdinges van Freek gekeken?
Kokki leeft nog.quote:Op zondag 31 december 2006 22:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die liggen allebei al lang tussen 6 plankjes dus die zijn al lang niet grappig meer.
Daarnaast kan je uiteraard ook niet kijken
Daarbij :wat verwacht je dan waar het over gaat bij een oude jaarsconference? Balkenende was dit jaar veel in het nieuws dus is `t logisch dat `t daar vaak en veel over gaat
Maar de een-tweetjes worden toch minder, hè...quote:
Ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |