Ik zit op mijn werk...quote:Op zondag 31 december 2006 22:19 schreef martinlutherking het volgende:
Het zal de alcohol wel zijn,
Heerlijk!quote:[quote]
maar ik zit er wel aardig in.
Bos was de lul bij die Guido ofzo, die kerel van SBS6quote:Op zondag 31 december 2006 22:22 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat JP even wordt afgezijkt.
Aan het werk in Grunn?quote:Op zondag 31 december 2006 22:22 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk...
[..]
Heerlijk!![]()
Het is toch ook een 'collegaatje'? Hij is pas professioneel bezig sinds 2000 ofzo. En het is zijn eerste oudejaarsconference.quote:Op zondag 31 december 2006 13:20 schreef Remzz het volgende:
Zeer objectief nieuwsbericht trouwens
[..]
Goede grap.quote:Op zondag 31 december 2006 22:31 schreef ThunderChild het volgende:
Ik vind het tot dusver een beetje tegenvallen. Guido Wijers was beter eerder op de avond . . .![]()
Niet te harden, maar jij zit er blijkbaar ook niet in.quote:Op zondag 31 december 2006 22:32 schreef Dirkh het volgende:
Dit slaat werkelijk nergens op. Wat een kut zooi.
Jansen is toch in 2006 op reis geweest dus heeft zeker wel te maken met 2006quote:Op zondag 31 december 2006 22:30 schreef martinlutherking het volgende:
Waar de hell gaat dit over en wat de fuck heeft dit met 2006 te maken.
steek ff een paar dikke pijlen af, want ik heb al me geld aan drank uitgegeven:Pquote:
Klopt.quote:Op zondag 31 december 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Die hele wisselwerking tussen die twee is godsirritant, zeg.
Met die zogenaamde 'ad remme' één-tweetjes en 'spontane' onderbrekingen.
En de zaal lacht voor het eerstquote:Op zondag 31 december 2006 22:33 schreef martinlutherking het volgende:
Ah. Daar gaan we weer. Moslims.
En dan de hele zaal lachen natuurlijk omdat ze denken dat het een grap is.quote:Op zondag 31 december 2006 22:38 schreef martinlutherking het volgende:
Ik zou vast wel lachen als daar opeens een moslimterrorist met dynamite over het complete lichaam opstaat. 'EN NU EEN LEUKE GRAP OF IK BLAAS ME OP!'
Nou, hier!quote:Op zondag 31 december 2006 22:40 schreef martinlutherking het volgende:
Geef mij Youp of Freek maar.
Ze staan toch al op het podium?quote:Op zondag 31 december 2006 22:38 schreef Wojworshebn het volgende:
Jammer dat ze niet het dieptepunt op TV van 2006 kunnen meenemen in hun show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |