Wat is voor jou jeugd?quote:Op zondag 31 december 2006 10:39 schreef PH52 het volgende:
vreselijk mooi nummer met een enorme emotionele lading, maar voor anderen ws een enorm zeiknummer, leeftijdsgebonden denk ik. wat vindt de jeugd ervan ?
Ik zal mijn achterkleinkinderen eens vragenquote:Op zondag 31 december 2006 10:39 schreef PH52 het volgende:
vreselijk mooi nummer met een enorme emotionele lading, maar voor anderen ws een enorm zeiknummer, leeftijdsgebonden denk ik. wat vindt de jeugd ervan ?
Geestelijk gezien tel ik dus nog meequote:
Kut ik ben oud...quote:
Dat ging over She van Charlesquote:Op zondag 31 december 2006 10:43 schreef PeRi het volgende:
Over welk numer gaat het nou?
*jeugd is.
Ah, nou ik vind het een prachtig nummer, vreselijk emotioneel en het is echt nog lekkere muziek ook.quote:
Kun je nagaan, als je wat op hebt, rode libanon destijdsquote:Op zondag 31 december 2006 10:48 schreef I_doubt het volgende:
Dit vind ik een heerlijk stemmetje, een heerlijk liedje (en dat zonder bier en wijn en champagne)
Ow dan ben ik geen jeugd meerquote:
Gewoon blijven ontkennen, werkt voor mij ookquote:Op zondag 31 december 2006 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan ben ik geen jeugd meer![]()
maar ik voel me nog geen 30, dus eigenlijk wel..
je bent net zo jong als je je voelt, het is maar een classificatie. Als 54-jarige op een jongerenform kan ik het wetenquote:Op zondag 31 december 2006 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan ben ik geen jeugd meer![]()
maar ik voel me nog geen 30, dus eigenlijk wel..
Ik zeg altijd dat ik me 18 voelquote:Op zondag 31 december 2006 10:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Gewoon blijven ontkennen, werkt voor mij ook
Bedoel jij niet andersom?quote:Op zondag 31 december 2006 10:52 schreef PeRi het volgende:
Cockney Rebel doet me aan Bright Eyes denken.
Mijn excuses zijn direct en oprecht. Ik had je zoveel jonger ingeschat...quote:Op zondag 31 december 2006 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dit is ook mooi![]()
ik ben veel te laat geboren
I_doubt ik ben geen 40+ maar 30+
Als in een artiest van nu hè, ik weet ook wel dat Cockney Rebel er eerder was.quote:
Jij woont dan ook niet samen met die ouwe taartquote:Op zondag 31 december 2006 10:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mijn excuses zijn direct en oprecht. Ik had je zoveel jonger ingeschat...![]()
Oliebol toch ? Of zit ze nou weer aan de taart ???quote:Op zondag 31 december 2006 10:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij woont dan ook niet samen met die ouwe taart
Heb je mn fobo zeker nog niet gezien??quote:Op zondag 31 december 2006 10:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mijn excuses zijn direct en oprecht. Ik had je zoveel jonger ingeschat...![]()
Je hebt gelijkquote:Op zondag 31 december 2006 10:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oliebol toch ? Of zit ze nou weer aan de taart ???
Oeh, nou word ik nieuwsgierig . . . . .quote:Op zondag 31 december 2006 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je mn fobo zeker nog niet gezien??
We gaan allemaal zoeken..quote:Op zondag 31 december 2006 10:59 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oeh, nou word ik nieuwsgierig . . . . .
quote:Op zondag 31 december 2006 10:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij woont dan ook niet samen met die ouwe taart
Als een stem in de woestijn, zo roept mijn hobby.quote:Op zondag 31 december 2006 11:00 schreef peaceman het volgende:
Roept je hobby weer?
Maar je ziet er schattig uit!quote:
Er schattig uitzien en schattig zijn, zijn helaas 2 verschillende dingen....quote:Op zondag 31 december 2006 11:05 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Maar je ziet er schattig uit!
Echt waar.
En diegenen die dat ontkennen proppen we een oliebol achter in de strot![]()
In Diaan73's geval niet!quote:Op zondag 31 december 2006 11:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er schattig uitzien en schattig zijn, zijn helaas 2 verschillende dingen....
Pas op!!! Peaceman staat er ook in!!quote:Op zondag 31 december 2006 10:59 schreef PH52 het volgende:
[..]
Oeh, nou word ik nieuwsgierig . . . . .
Dat zei ik ook niet...quote:
Ben je bang dat ik fanmail ga krijgen ofzo?quote:Op zondag 31 december 2006 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pas op!!! Peaceman staat er ook in!!
leuke foto'squote:Op zondag 31 december 2006 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je mn fobo zeker nog niet gezien??
Nee ik wil voorkomen dat ze van je schrikkenquote:Op zondag 31 december 2006 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben je bang dat ik fanmail ga krijgen ofzo?
thnxquote:Op zondag 31 december 2006 11:11 schreef zoom het volgende:
[..]
leuke foto's![]()
pik weer een stukje top 2000 mee![]()
Ja en nee.quote:Op zondag 31 december 2006 11:16 schreef nipeng het volgende:
Dat was mooi (Blackbird).
Dit is ook mooi (Falco)
Het was een echte?quote:Op zondag 31 december 2006 11:20 schreef peaceman het volgende:
Die nieuwslezer is ontslagen door dit nummer....
iddquote:Op zondag 31 december 2006 11:22 schreef peaceman het volgende:
Hmm Radio 2 heeft er wel een handje van om de intro's en outro's te verneuken zeg....
Maar ze is alweer flink gekelderd in de lijst. Katie Melulja. Dat scheelt.quote:Op zondag 31 december 2006 11:23 schreef peaceman het volgende:
Het uur sluit wel dramatisch af... als ik zo vrij mag zijn....
Ja was wel zo.... ach hij heeft dan zijn baan verloren, maar gaat wel mee in de eeuwigheid door zijn plaats in de annalen van de popmuziek.quote:Op zondag 31 december 2006 11:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het was een echte?
Wist niet dat het een echte was
Dat geeft idd een heeeeeeeeel klein beetje troost, maar de radio gaat wel uit!quote:Op zondag 31 december 2006 11:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar ze is alweer flink gekelderd in de lijst. Katie Melulja. Dat scheelt.
Daar zijn ze dan ook nog niet aan begonnen.quote:Op zondag 31 december 2006 11:23 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
idd![]()
Dat je zoiets doet bij de nummers 2000 tot en met 1000, ok, maar toch niet bij de top 100 nummers. Beetje jammer.
Da's ook wat waardquote:Op zondag 31 december 2006 11:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja was wel zo.... ach hij heeft dan zijn baan verloren, maar gaat wel mee in de eeuwigheid door zijn plaats in de annalen van de popmuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |