ik doe even mijn verhaal..
Ik was net in de stad aan het stappen, alles leuk en aardig.
Toen zat ik ff in het relax gedeelte van het cafe, toen ik er geen zin meer in had en naar huis toe wilde.
Maten van me zeiden van kom mee, neem er eentje van ons dan krijg je er vanzelf weer zin in.
Dus zo gezegd zo gedaan, ik weer mee naar het feest gedeelte en pak een biertje.
Tikt er ineens zon meisje op mijn schouder die ik totaal niet ken, maar ik verstond haar niet. Dusja, ik zeg; wat zeg je?.
Nou toen brabbelde ze nog wat maar toen kwam haar vriendinnetje er ineens tussen staan en wat zij zei verstond ik weer wel, ze ze namelijk: wat praat jij tegen vreemden, beste vriendinnen gaan toch voor?!
Ik had er geen zin in da gezeik dus ben gewoon verder gelopen, toen ik an de bar weer een nieuw biertje bestelde.
Toen kreeg ik ineens een glas jus met safari of wat (plakt in ieder geval smerig goed) in mn nek gegooid...
Ik denk jezus wat krijgen we nou, dus ja die wijven zullen wel zat zijn laat lekker lopen.
Komt ineens de portier naar mij toe en zegt loop ff mee (tja wat heb ik te verliezen, heb toch niks gedaan)
Zegtie ineens, ja waarom scheld jij hier meisjes uit voor kuthoer en slet enzo?
Ik daarop, ja ik weet niet, maar wie heb ik dan uitgescholden? ik sta bier te bestellen en het naar mijn zin te hebben.
Toen liet hij die meisjes naar zich toe komen en vroeg aan hun of ik dat was die hun uitschold....Ja dat was ik bla bla...
Dus ik recht in die meiden en portier zijn gezicht gezegt dat ik hun totaal niet ken en ik met hele andere dingen bezig was dan dat gezever.. En dat ik nog een glas drinken in mn nek gehad heb ook..
Mja, maakte allemaal niks uit, ik moest eruit, en net toen ik weg liep zag ik mijn EX KUT VRIENDIN nog met een te brede glimlach op dr smoel staan met die klotewijven erbij staan, dus toen wist ik genoeg.
al met al, dat vond ik dus best wel een baggerstreek en dat is wat ik ff kwijt moest, want tis gewoon niet leuk hoe die vrouwen allemaal bezig zijn, teringhoeren (of krijg ik nu ook een ban
![]()
)