Heb ik ook hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 02:41 schreef broer het volgende:
Ik begrijp het niet. Meat Loaf is de meest overgewaardeerde, kitscherige rommel van alle muziek. En tóch vind ik zijn nummers elke keer weer kleine kunststukjes. Hoe krijgt die rare dikzak dat toch voor elkaar?
Oh, dan is 't wel erg met je.quote:Op zondag 31 december 2006 02:44 schreef djenneke het volgende:
Ik word chagerijnig. Ik verlang gewoon naar Marco Borsato. Is dat wat....
My god, als weerkaatsing van de ziel, nou sorry hoorquote:Op zondag 31 december 2006 02:43 schreef djenneke het volgende:
Ja hee, het is nou wel genoeg geweest hoor
Binnuuuuuuhquote:Op zondag 31 december 2006 02:45 schreef ThunderChild het volgende:
En dan nu Marco Borsato weer . . .![]()
Lichtpuntje: Ik voel me toch niet vrolijker worden nuquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 02:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Mislukte moonwalk, niet naar Muse @ Wembley en geen vrienden met een huis in Ierland...
Wat een k*tleven![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 02:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
My god, als weerkaatsing van de ziel, nou sorry hoor
Maar dit is nog een van zijn minst erge. Hup, meeblèren!!!!quote:Op zondag 31 december 2006 02:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Lichtpuntje: Ik voel me toch niet vrolijker worden nu![]()
Helemaal mee eens...daarom ben ik hier ook...om jouw leven te veraangenamenquote:Op zondag 31 december 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Wat een leuk topic is dit. Vriendelijke users, moderne muziek. Nee, kan niet stuk, hier.
quote:Op zondag 31 december 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Wat een leuk topic is dit. Vriendelijke users, moderne muziek. Nee, kan niet stuk, hier.
Ik dacht al: Heb ik iets verkeerds gezegd?quote:Op zondag 31 december 2006 02:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat zei dinges op de radio net toch?
[[url=
afbeelding]]http://prikbord.borsato.nl/prikbord/images/smiles/bas.gif]afbeelding[/url]][/url]
Whehehe. Dit zong hij in de tuin van BB1quote:Op zondag 31 december 2006 02:47 schreef golfer het volgende:
Ja, dat Borsato wel binnen is (financieel) weten we wel, maar om daar een dom liedje over te zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |