Jij was naar bedquote:Op zondag 31 december 2006 03:34 schreef Dylanesque het volgende:
Jullie blijven ook maar doorgaan he
Wacht, ik PM je mijn adres even.quote:Op zondag 31 december 2006 03:33 schreef Wickedangel het volgende:
HARD, broer!
quote:
Ja, vond ik ook. Beter dan het origineel, vond ik.quote:Op zondag 31 december 2006 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
Hmmm. Het was een weirde versie.
Dat heet 'onderbewustzijn', Wickedangel.quote:Op zondag 31 december 2006 03:37 schreef Wickedangel het volgende:
Het was ook wel een gekke post, toen ik 'm nalas![]()
Middernacht op oudjaar? Dan ben ik nog wel wakkerquote:Op zondag 31 december 2006 03:38 schreef Canisfire het volgende:
Wie gaat er nu opblijven tot nummer 1 ?
Ik hoopte eigenlijk dat je 'm zou negeren. Maar dat was natuurlijk weer te veel gevraagdquote:Op zondag 31 december 2006 03:40 schreef broer het volgende:
[..]
Dat heet 'onderbewustzijn', Wickedangel.
Echt niet!quote:Op zondag 31 december 2006 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat je 'm zou negeren.
Dus je gaat nu alles luisteren zonder te slapen ? tofquote:Op zondag 31 december 2006 03:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Middernacht op oudjaar? Dan ben ik nog wel wakker![]()
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik niet alles kan luisteren![]()
Nederlands leek me altijd zo'n eenvoudige taalquote:Op zondag 31 december 2006 03:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dus je gaat nu alles luisteren zonder te slapen ? tof![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 03:52 schreef broer het volgende:
Ik verdenk Ilse de Lange er altijd van stiekem een heel onaardig meisje te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |