quote:Op zondag 31 december 2006 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb ook nog spullen uit de jaren dertig liggen![]()
Ik vond vooral die zombies gewoon erg vies.quote:Op zondag 31 december 2006 03:10 schreef broer het volgende:
Ik was vroeger echt fan van Michael Jackson. Toen deze clip voor het eerst bij Countdown (ja, ja) kwam, zeiden ze erbij dat hij niet geschikt was voor jonge kijkers. Maar ik was fan en mijn ouders lieten me toch kijken. Ik ben me echt rot geschrokken! Het moment dat zijn ogen opeens felgroen waren!
Nu zie je hem af en toe nog wel eens langskomen en dan is het eigenlijk alleen nog maar lachwekkend.
Hehehequote:Op zondag 31 december 2006 03:10 schreef PLAE@ het volgende:
z'n laatste cd was niet goed![]()
Of omdat er geen gigantische hits van kwamen ken je het verder niet zo![]()
Ja, maar jij was ouder en kon zien dat het niet echt was. Ik gelóófde het allemaal.quote:Op zondag 31 december 2006 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond vooral die zombies gewoon erg vies.
Vroegah kon je ook geen plaatjes downloaden dan was het toch meer bijzonder als je een van deze topplaten hoorde. Nu heb je vaak alles al.quote:Op zondag 31 december 2006 02:59 schreef broer het volgende:
Toch grappig, wakker blijven voor de mooie nummers. Ik deed het bij de Top Serious Request ook. Maar alles waar ik wakker voor bleef, had ik ook op cd.
En dan toch blijven luisteren, ondanks die zinloosheid.
Ach gossie, wat een schrikquote:Op zondag 31 december 2006 03:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar jij was ouder en kon zien dat het niet echt was. Ik gelóófde het allemaal.
Ik heb de clip niet afgekeken, geloof ik.
Van de week kreeg ik een briljant idee. Ik ga alle mooie nummers uit de lijst die ik nog niet heb, aanstrepen en één voor één downloadenquote:Op zondag 31 december 2006 03:13 schreef jakees het volgende:
[..]
Vroegah kon je ook geen plaatjes downloaden dan was het toch meer bijzonder als je een van deze topplaten hoorde. Nu heb je vaak alles al.
Ik was acht of negen. En tot op dat moment had ik alleen nog maar Zeg 'ns Aaa gezien. Ik kan je vertellen: het was een behoorlijke schok.quote:
Vind ik ook, kan 't eigenlijk niet meer horen. Belfast child is mooi. Zo, dat is er alvast eentje voor de downloadlijst.quote:Op zondag 31 december 2006 03:17 schreef broer het volgende:
[..]
Ik was acht of negen. En tot op dat moment had ik alleen nog maar Zeg 'ns Aaa gezien. Ik kan je vertellen: het was een behoorlijke schok.
Don't you... Altijd een hekel aan gehad. Simple Minds heeft zoveel een paar mooiere gemaakt.
quote:Op zondag 31 december 2006 03:25 schreef broer het volgende:
Bitter sweet symphony is lekker. Maar ik wacht toch vooral op Kate Bush. Kijken of ik de bovenbuurdames wakker kan krijgen.
Ja, wie was datquote:Op zondag 31 december 2006 03:26 schreef broer het volgende:
O, kut. En over een paar nummers She's not there. Die hoorde ik vanavond in Kill Bill 2 ook al. In een andere uitvoering, maar toch.
Daar is het een uitdaging voor, hè?quote:Op zondag 31 december 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
Maar is het daar niet te ingetogen voor?
Die is ook wel mooi, inderdaad. Gelukkig komt er meer leuks langs, dit uur. Dat maakt het wachten wel aangenaam.quote:Ik wacht op Herbert Grönemeyer, maar die komt pas aan het eind van het uur.
Weet ik niet. Maar dat is vast op de soundtrack of op imdb.com na te lezen.quote:
quote:"About Her"
Written by M. McLaren, W.C. Handy, Rod Argent
Performed by Malcolm McLaren
Courtesy of Malcolm McLaren
Contains samples of "She's Not There"
Written by Rod Argent
Published by Marquis Music Co. Ltd.
Performed by The Zombies
Licensed courtesy of Marquis Enterprises Limited and "St. Louis Blues"
Written by William C. Handy
Published by Handy Brothers Music Co., Inc., New York
Administered by EMI Music Publishing Ltd.
On behalf of Francis Day & Hunter
Performed by Bessie Smith
Original recording from the film "St. Louis Blues" in 1929
Used with permission. All rights reserved.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |