Speciaal voor jou danquote:Op zondag 31 december 2006 01:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We Are The Champions??? Nog nooit gehoord, ik ben benieuwd![]()
Spijker ze aan het plafondquote:Op zondag 31 december 2006 01:29 schreef Canisfire het volgende:
Queen even de buren wakker maken door de boxen hoog te zetten.
Zet je ze een plankje hoger dan ofzo?quote:Op zondag 31 december 2006 01:29 schreef Canisfire het volgende:
Queen even de buren wakker maken door de boxen hoog te zetten.
Komt me idd vaag bekend voor....was vorig jaar 2 keer bij een concert met ene Paul Rodgers ofzo, wel een leuk nummer was datquote:Op zondag 31 december 2006 01:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Owwwwww, dit nummer, ja die ken ik wel![]()
Idd, Paul Rodgers, de zanger van Queenquote:Op zondag 31 december 2006 01:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt me idd vaag bekend voor....was vorig jaar 2 keer bij een concert met ene Paul Rodgers ofzo, wel een leuk nummer was dat![]()
Euhm...brian mee ofzo? Of Roger Teelor...ook wel es wat van gehoordquote:Op zondag 31 december 2006 01:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, Paul Rodgers, de zanger van Queen![]()
Maar wie zingt nu, een invaller voor Rodgers ofzo?
Ik ben daar nog niet over uit. Terustenquote:Op zondag 31 december 2006 01:21 schreef Norrage het volgende:
Maar ik ga 5.00 niet meer redden en heb geen zin in Queen en James Blunt...
Dus welterusten iedereen!
Maar John Deacon zingt het bestequote:Op zondag 31 december 2006 01:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...brian mee ofzo? Of Roger Teelor...ook wel es wat van gehoord
Jah...wat een superstem...quote:
Bij mij is het juist andersom...quote:Op zondag 31 december 2006 01:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het is een bekende liedje.
Jethro Tull, die naam zegt me niks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |