Idd...tijd om wat drinken te pakken...Herman is niet mijn dingquote:
Hij was ooit loodgieter. Weet je dat ook weerquote:Op zondag 31 december 2006 01:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet zozeer...maar ik moet zeggen dat ik wel verwacht had dat Cocker zijn nummers schreef...Een deel tenminste....Vind hem goed maar ken nauwelijks feiten over hem
Dat hij Brits is wist ik nog net
Ah, je houdt van depriquote:Op zondag 31 december 2006 00:53 schreef Norrage het volgende:
Wat is Cohen toch mooiNet als Waits en uuh..nu vergeet ik de andere die ik wilde noemen...Helpen jullie?
quote:Op zondag 31 december 2006 01:08 schreef ittybizzy het volgende:
Als je hem nu op sky zet heb je het idee dat je naar hardcore FM luistert![]()
![]()
![]()
![]()
Velden van goudquote:Op zondag 31 december 2006 01:09 schreef ittybizzy het volgende:
briefje in een flesje?
Het is van hem en Eva Cassidy heeft het gecoverd.quote:Op zondag 31 december 2006 01:11 schreef Norrage het volgende:
Heeft hij dit nummer nou gecovered of is het van hem gecovered? Dat heb ik dus nog nooit weten te achterhalen....
Een Elvisquote:Op zondag 31 december 2006 01:11 schreef djenneke het volgende:
Lekker nummer van Sting, en daarna Elvis, DE Elvis (vind ik dan)
Dacht meer versies te kennen maar die van Eva ken ik inderdaadquote:Op zondag 31 december 2006 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is van hem en Eva Cassidy heeft het gecoverd.
Dat was Charles Aznavourquote:Op zondag 31 december 2006 01:14 schreef Gizmo112 het volgende:
Hee, deze is al eens eerder voorbij gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |