With a little help from my friends, zal er toch er wel instaan?quote:Op zondag 31 december 2006 00:58 schreef Norrage het volgende:
JOE COCKER! DAT IS HEM! DANK DANK!
Waarom kwam ik daar nou niet op
Eens kijken of die sowieso in de top 2000 staat....
quote:Op zondag 31 december 2006 00:58 schreef Norrage het volgende:
JOE COCKER! DAT IS HEM! DANK DANK!
Waarom kwam ik daar nou niet op
Eens kijken of die sowieso in de top 2000 staat....
Ja. Ik geloof dat ze nog steeds teksten voor hem schrijft. Wel mooi iddquote:Op zondag 31 december 2006 00:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ezelmuts waar hij ooit mee getrouwd was toch?![]()
Watjequote:Op zondag 31 december 2006 01:01 schreef Norrage het volgende:
Hij staat zelfs 7 keer in de top 2000!
Over 2 uur krijgen we zelfs You Are Beautiful....Maar dat ga ik echt niet meer redden.
Waar heb ik gezegd dat ie zijn eigen nummers schrijft?quote:Op zondag 31 december 2006 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar die schrijft z'n eigen nummers niet, hoor. En is een Brit.
Ik dacht dat je het over een singer/songwriter had n.a.v. Cohen en Waits, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.quote:Op zondag 31 december 2006 01:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ie zijn eigen nummers schrijft?
En ik wist niet over wie ik het had dus had geen idee dat ik het over Cocker aan het hebben was
Ik las Femkequote:
Niet zozeer...maar ik moet zeggen dat ik wel verwacht had dat Cocker zijn nummers schreef...Een deel tenminste....Vind hem goed maar ken nauwelijks feiten over hemquote:Op zondag 31 december 2006 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een singer/songwriter had n.a.v. Cohen en Waits, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |