Ouderdom gaat toch parten spelen ??quote:
Vinnik ook..je bent toch geen watje?quote:Op zondag 31 december 2006 00:49 schreef Norrage het volgende:
ooh...Is Bruce er over 8 nummers weer?
Dan moet ik wakker blijven
Komt Tom Waits ook nog?quote:Op zondag 31 december 2006 00:49 schreef Gizmo112 het volgende:
heerlijk whiskeystem heeft die kerel, mooi doorrookt ook.
En Rowen Hezequote:Op zondag 31 december 2006 00:51 schreef Norrage het volgende:
GADVERDAMME....JAMES BLUNT OVER EEN UUR....Dan ben ik er dus niet meer hoor
Eerder een kind die erg vroeg wakker is.....quote:Op zondag 31 december 2006 00:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ouderdom gaat toch parten spelen ??![]()
Welterusten dan maar
euh, cohen... wiegel?quote:Op zondag 31 december 2006 00:53 schreef Norrage het volgende:
Wat is Cohen toch mooiNet als Waits en uuh..nu vergeet ik de andere die ik wilde noemen...Helpen jullie?
Marco Borsato?quote:Op zondag 31 december 2006 00:53 schreef Norrage het volgende:
Wat is Cohen toch mooiNet als Waits en uuh..nu vergeet ik de andere die ik wilde noemen...Helpen jullie?
Geef eens een hint, hoe ziet/zag deze persoon eruit?quote:Op zondag 31 december 2006 00:55 schreef Norrage het volgende:
Ik heb geen idee meer...ik heb drie van dat soort emotionele artiesten uit die tijd ergens liggen...Waits, Cohen en...en.....ik weet het niet meer
Help!
Britse korthaar =quote:Op zondag 31 december 2006 00:57 schreef ittybizzy het volgende:
is het een brit met korthaar?
Joe cocker?quote:Op zondag 31 december 2006 00:57 schreef Norrage het volgende:
Ook zo iemand met zo'n rauwe stem en zo en van die ingetogen nummers...Amerikaans denk ik....
Niet Cat Stevens...maar....ik weet het niet meer....ook niet Neil Young (alhoewel die wel in dat straatje vallen...) maar.....ik weet het niet meer....
Ik ga hier dus niet goed van slapen he!
Belinda Meuldijkquote:Op zondag 31 december 2006 00:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Diep in mn hart verlang ik vaaaaaak....naar dat kind terrug....
Kinderen willen groooooooooooot zijn...nou, dat gaan vluggggg
Zo waar dit nummer![]()
Dat is al bijna net zo erg als Ali.Bquote:Op zondag 31 december 2006 00:51 schreef Norrage het volgende:
GADVERDAMME....JAMES BLUNT OVER EEN UUR....Dan ben ik er dus niet meer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |