Idd...tijd om wat drinken te pakken...Herman is niet mijn dingquote:
Hij was ooit loodgieter. Weet je dat ook weerquote:Op zondag 31 december 2006 01:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet zozeer...maar ik moet zeggen dat ik wel verwacht had dat Cocker zijn nummers schreef...Een deel tenminste....Vind hem goed maar ken nauwelijks feiten over hem
Dat hij Brits is wist ik nog net
Ah, je houdt van depriquote:Op zondag 31 december 2006 00:53 schreef Norrage het volgende:
Wat is Cohen toch mooiNet als Waits en uuh..nu vergeet ik de andere die ik wilde noemen...Helpen jullie?
quote:Op zondag 31 december 2006 01:08 schreef ittybizzy het volgende:
Als je hem nu op sky zet heb je het idee dat je naar hardcore FM luistert![]()
![]()
![]()
![]()
Velden van goudquote:Op zondag 31 december 2006 01:09 schreef ittybizzy het volgende:
briefje in een flesje?
Het is van hem en Eva Cassidy heeft het gecoverd.quote:Op zondag 31 december 2006 01:11 schreef Norrage het volgende:
Heeft hij dit nummer nou gecovered of is het van hem gecovered? Dat heb ik dus nog nooit weten te achterhalen....
Een Elvisquote:Op zondag 31 december 2006 01:11 schreef djenneke het volgende:
Lekker nummer van Sting, en daarna Elvis, DE Elvis (vind ik dan)
Dacht meer versies te kennen maar die van Eva ken ik inderdaadquote:Op zondag 31 december 2006 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is van hem en Eva Cassidy heeft het gecoverd.
Dat was Charles Aznavourquote:Op zondag 31 december 2006 01:14 schreef Gizmo112 het volgende:
Hee, deze is al eens eerder voorbij gekomen.
Dat nummer mag alleen bij het WK gezongen worden!!!!quote:
En zo blijf je luisteren en plof je morgen kapot je mandje in net na twaalf uurquote:
In de clipquote:Op zondag 31 december 2006 01:18 schreef Norrage het volgende:
Waar is Courtney?
Morgenvroeg een doopfestijn, wat lullig om in de kerk te zitten met een draagbare radioquote:Op zondag 31 december 2006 01:18 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
En zo blijf je luisteren en plof je morgen kapot je mandje in net na twaalf uur![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 01:17 schreef djenneke het volgende:
Zo'n beetje de eerste man waar ik op geilde![]()
Ik snap het nog steeds van toen hoorquote:Op zondag 31 december 2006 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk heb je inmiddels meer smaak gekregen![]()
Nopes, kheb hier een excel bestand zodat ik snel de nummers op positie, artiest, titel, jaar, decennia en zelfs speelduur kan zienquote:Op zondag 31 december 2006 01:19 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Maar staat er misschien drie keer in![]()
Dat wordt een lange, lange nacht!quote:Op zondag 31 december 2006 01:20 schreef Norrage het volgende:
Oh kut..had ik dat maar niet gezegd...Born to Run om 5.00![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 01:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nopes, kheb hier een excel bestand zodat ik snel de nummers op positie, artiest, titel, jaar, decennia en zelfs speelduur kan zien![]()
Op deze heb ik nog gestemdquote:Op zondag 31 december 2006 01:22 schreef djenneke het volgende:
Ook mooi dit he?
Geen zin in Queen!quote:Op zondag 31 december 2006 01:21 schreef Norrage het volgende:
Maar ik ga 5.00 niet meer redden en heb geen zin in Queen en James Blunt...
Dus welterusten iedereen!
De wind gaat hier ook liggen, geloof ik. Maar ik zat rond tienen op de weg en toen was 't wel even heavy.quote:Op zondag 31 december 2006 01:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat wordt een lange, lange nacht!![]()
En dat weeralarm valt hier best mee heur....
Vaak zin maar niet in We Are The Champions....Die ken ik nou welquote:Op zondag 31 december 2006 01:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen zin in Queen!![]()
Cultuurbarbaar...ga maar gauw slapen!![]()
We Are The Champions??? Nog nooit gehoord, ik ben benieuwdquote:Op zondag 31 december 2006 01:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vaak zin maar niet in We Are The Champions....Die ken ik nou wel![]()
Die kent iedereen toch wel uit zijn hoofdquote:Op zondag 31 december 2006 01:24 schreef Norrage het volgende:
WAAROM DEDEN JULLIE GEEN LYRICS BIJ BRUCE??????????? :E Stomme Nationalist!
Het schijnt zo'n nummer te zijn waarvan je het deuntje wel kent als je um hoort...quote:Op zondag 31 december 2006 01:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We Are The Champions??? Nog nooit gehoord, ik ben benieuwd![]()
Wel een leuk liedje.quote:Op zondag 31 december 2006 01:24 schreef djenneke het volgende:
Adamo ga ik niet doen hoor. Die vind ik stom.
quote:Op zondag 31 december 2006 01:25 schreef Norrage het volgende:
Maar goed...De meligheid bereikt mij nu, en dan gaat het niet goed.
DUs trusten!
Afkappen en Queen...quote:
Dat is wel prettig jaquote:Op zondag 31 december 2006 01:25 schreef ittybizzy het volgende:
Heb hier een radio zdat ik alle nummers precies op het juiste moment kan beluisteren, ook erg handig!
quote:Op zondag 31 december 2006 01:27 schreef ittybizzy het volgende:
queen afkappen is een goed idee...
misschien nog beter, draai queen maar tijdens het nieuws![]()
![]()
Idd, sla het nieuws maar over en draai Queenquote:Op zondag 31 december 2006 01:27 schreef ittybizzy het volgende:
queen afkappen is een goed idee...
misschien nog beter, draai queen maar tijdens het nieuws![]()
![]()
Speciaal voor jou danquote:Op zondag 31 december 2006 01:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We Are The Champions??? Nog nooit gehoord, ik ben benieuwd![]()
Spijker ze aan het plafondquote:Op zondag 31 december 2006 01:29 schreef Canisfire het volgende:
Queen even de buren wakker maken door de boxen hoog te zetten.
Zet je ze een plankje hoger dan ofzo?quote:Op zondag 31 december 2006 01:29 schreef Canisfire het volgende:
Queen even de buren wakker maken door de boxen hoog te zetten.
Komt me idd vaag bekend voor....was vorig jaar 2 keer bij een concert met ene Paul Rodgers ofzo, wel een leuk nummer was datquote:Op zondag 31 december 2006 01:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Owwwwww, dit nummer, ja die ken ik wel![]()
Idd, Paul Rodgers, de zanger van Queenquote:Op zondag 31 december 2006 01:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt me idd vaag bekend voor....was vorig jaar 2 keer bij een concert met ene Paul Rodgers ofzo, wel een leuk nummer was dat![]()
Euhm...brian mee ofzo? Of Roger Teelor...ook wel es wat van gehoordquote:Op zondag 31 december 2006 01:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, Paul Rodgers, de zanger van Queen![]()
Maar wie zingt nu, een invaller voor Rodgers ofzo?
Ik ben daar nog niet over uit. Terustenquote:Op zondag 31 december 2006 01:21 schreef Norrage het volgende:
Maar ik ga 5.00 niet meer redden en heb geen zin in Queen en James Blunt...
Dus welterusten iedereen!
Maar John Deacon zingt het bestequote:Op zondag 31 december 2006 01:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...brian mee ofzo? Of Roger Teelor...ook wel es wat van gehoord
Jah...wat een superstem...quote:
Bij mij is het juist andersom...quote:Op zondag 31 december 2006 01:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het is een bekende liedje.
Jethro Tull, die naam zegt me niks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |