Ik ga de discussie over de Top2000 hier niet aan. Dat is offtopic.quote:
De Dijk daarna...vlak die niet weg!quote:Op zondag 31 december 2006 01:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Ow nee, James Blunt hierna, een van de irritantste stemmen die je kan vinden![]()
Dat is de moeite van het opblijven altijd wel waard.quote:Op zondag 31 december 2006 01:52 schreef broer het volgende:
Zodadelijk De Dijk
een echte pure ZEIKstemquote:Op zondag 31 december 2006 01:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Ow nee, James Blunt hierna, een van de irritantste stemmen die je kan vinden![]()
Maar 1 echte remedie:quote:
Wel waar. 3FM heeft twee hele leuke weken achter de rug.quote:Op zondag 31 december 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
Er is de hele week al niks te doen, behalve de Top 2000![]()
Eensch.quote:
Ik had dan meteen om de scheidingspapier gevraagdquote:Op zondag 31 december 2006 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
Mensen schijnen dit op hun bruiloft te willen draaien![]()
Dan was ik nu nooit getrouwdquote:Op zondag 31 december 2006 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
Op mijn begrafenis misschien, om nog wat mensen te irriteren als ik er dan toch niet meer benquote:Op zondag 31 december 2006 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
De bedenkers van het zinnetje: "Bloedend hart. Heb ik dat nou?"quote:Op zondag 31 december 2006 01:54 schreef golfer het volgende:
Dat is de moeite van het opblijven altijd wel waard.
De Dijk.![]()
Dan ben ik het ookquote:Op zondag 31 december 2006 01:56 schreef djenneke het volgende:
Ik heb er echt niets mee, met de dijk. Ben ik nu een barbaar?
Dan komt er geen kip . . .quote:Op zondag 31 december 2006 01:55 schreef djenneke het volgende:
Op mijn begrafenis misschien, om nog wat mensen te irriteren als ik er dan toch niet meer ben![]()
Wij hebben Huub laten draaien tijdens het tekenen van de huwelijksaktequote:Op zondag 31 december 2006 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
Wat leuk, welke?quote:Op zondag 31 december 2006 01:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben Huub laten draaien tijdens het tekenen van de huwelijksaktie
Niet dit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |