denk je dat ik met "drankgebruik" ook het nuttigen van slechts 1 biertje bedoel?quote:Op zondag 31 december 2006 01:24 schreef withxhonor het volgende:
maar waarom na copulatie niet meer copulatie vraag ik me dan af.. mag je eens een keer wil je na 1x alweer bier.. snap dat niet zo goed.
ik doe niet meequote:Op zondag 31 december 2006 01:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
om 00:00 word er gewoon door miljoenen nederlanders tegelijk alcohol gedronkenZou er geen dergelijk rocord bestaan ?:P
Geen drank ?quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 02:11 schreef withxhonor het volgende:
[..]
nope.. wel dronken mensen uitlachen![]()
Waarom zou je rebelleren ? Je kan toch gewoon geen behoefte meer hebben aan drank en of drugs ?!quote:Op zondag 31 december 2006 02:14 schreef withxhonor het volgende:
maar SF wat is er vreemd aan iemand die niet drinkt.. gewoon uit principe. niet uit geloofsovertuiging maar gewoon uit principe. en misschien een principe met een rebels tintje. want hoe rebeleer je meer dan niet te doen wat 99% van je leeftijdsgenoten wel doen.. namelijk drugs gebruiken
Niet vreemd ofzo hoorquote:Op zondag 31 december 2006 02:14 schreef withxhonor het volgende:
maar SF wat is er vreemd aan iemand die niet drinkt.. gewoon uit principe. niet uit geloofsovertuiging maar gewoon uit principe. en misschien een principe met een rebels tintje. want hoe rebeleer je meer dan niet te doen wat 99% van je leeftijdsgenoten wel doen.. namelijk drugs gebruiken
je mag het mijne ook hebben..quote:Op zondag 31 december 2006 02:19 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ga dus lekker wél even heel veel bier opdrinken![]()
ik check het de volgende dag als ik wakker word rond een uurtje of 5 welquote:Op zondag 31 december 2006 02:23 schreef HPayne het volgende:
Check morgen wie er om 12 uur precies hier gaat postten om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen ofzo.... Dan ben je Uber-Kansloos![]()
Das ook morgenquote:Op zondag 31 december 2006 02:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik check het de volgende dag als ik wakker word rond een uurtje of 5 wel![]()
Niks vreemds aan.quote:Op zondag 31 december 2006 02:14 schreef withxhonor het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |