Roos kan ook vrij goed zingen hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 17:29 schreef BVO het volgende:
Zodra die leadzangeres niet meer de lead doet maar een ander zakt het hele spul heel hard in elkaar.
Volgens mij die Amber ook nog wel redelijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Roos kan ook vrij goed zingen hoor![]()
Lois was vooral zacht, volgens mij heeft ze best een lekkere sound. Danielle ging ook nog wel aardig, de enige die volgens mij helemaal niet kan zingen is Ryanne.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Volgens mij die Amber ook nog wel redelijk.
Lois niet zo naar mijn mening, Ryanne en Danielle al helemaal niet.
mee eensquote:Op maandag 8 januari 2007 19:57 schreef Andiyan het volgende:
En in elk groepje heb je de betere en mindere stemmen. Dat maakt heulemaal niet uit, en zolang het collectief maar mooi blijft klinken lossen de goede zangeressen de solo's wel op!![]()
Ik vond Danielle bij de eerste liveshow ook niet goedquote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Volgens mij die Amber ook nog wel redelijk.
Lois niet zo naar mijn mening, Ryanne en Danielle al helemaal niet.
DAT IS NIET WAAR!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:13 schreef Mirri het volgende:
Is het trouwens niet normaal dat niet ieder bandlid solo kan zingen? Bijv. Westlife, daar zongen alleen Bryan, Mark en Shane solo. Kian en Nicky zongen alleen het refrein mee.
die solo van nicky in dat liedje is anders niet om aante horen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
DAT IS NIET WAAR!![]()
Kian en Nicky zingen ook regelmatig goed solo.... kijk maar naar Season´s in the sun bijvoorbeeld! Daar zingen ze alle 5 perfect solo!![]()
Kom niet aan westlife anders krijg je met mij te maken![]()
dat vind jij... maar ik vind het zeker wel wat hebbenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:59 schreef sbientje het volgende:
[..]
die solo van nicky in dat liedje is anders niet om aante horen...
Roos zou denk ik ook wel verder gekomen zijn dan de auditie. Maar ik dan ook idd dat zij niet bij de liveshows zou komen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef _Arual_ het volgende:
Bij Sanne heb ik het idee dat ze ook in de finaleshows had gestaan als ze auditie had gedaan voor de solistencategorie, bij de rest van X6 heb ik dat wat minder. Maar al met al ben ik erg positief over ze.
Dat gevoel heb ik ook. Eigenlijk vind ik het de beste die daar in de finaleshows optreedt. Stem, uiterlijk, enzovoort: Het hele pakket klopt. Men is lovend over Sharon en Anja, maar ik vind hen beiden wat missen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef _Arual_ het volgende:
Bij Sanne heb ik het idee dat ze ook in de finaleshows had gestaan als ze auditie had gedaan voor de solistencategorie
dat viel deze week nogal mee wmbquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
Sanne en Roos, de zusjes, hebben veel en veel betere stemmen dan die anderen bij elkaar. Hoe Lois haar solopartij zowel in Shout als de laatste keer verneukte was echt jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |