In de solo's kan ik trouwens geen valse noten ontdekken..quote:Op zondag 7 januari 2007 13:11 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Dan heb je het niet over Sanne denk ik.. Of er is iets mis met je gehoor
Ja van Bob Sinclarquote:Op zondag 7 januari 2007 14:49 schreef Sannelie het volgende:
welke remix was dat in het introfilmpje? van rock this party?
In het voorfilmpje zei Sanne nog dat We are family haar lievelingsnummer wasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:27 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
De top 3 van Sanne (X6):
1. 'Blame it on the Boogie' van The Jackson 5
2. 'I need you' van 3T
3. 'We are family' van Sister Sledge
Dat zelfde zei ik vanmorgen nog tegen me zusquote:Op zondag 7 januari 2007 17:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
In het voorfilmpje zei Sanne nog dat We are family haar lievelingsnummer was![]()
goed opgeletquote:Op zondag 7 januari 2007 17:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat zelfde zei ik vanmorgen nog tegen me zus
Nee zeker niet! Ik vind haar stem juist prettig, beetje ingetogen, zachte stem heeft ze. Niet elke stem hoeft zoveel "power" te hebben zoals Sanne's stem om mooi gevonden te worden. Dat zou ook saai zijn, en sterker nog, ik hou totaal niet van die negerinnen stemmen of Anastacia achtige volumes.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:44 schreef Woelli het volgende:
Ben ik dan de enige die Lois wel goed vond
Ik vond het ook wel goed klinken. Alleen jammer dat haar microfoon te zacht stond, omdat ze steeds in het achtergrondkoortje zong. Ze hadden die microfoon bij haar solo nog wat harder moeten zetten.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:44 schreef Woelli het volgende:
Ben ik dan de enige die Lois wel goed vond
Oh, ik wist helemaal niet dat de microfoons verschillende sterktes haddenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel goed klinken. Alleen jammer dat haar microfoon te zacht stond, omdat ze steeds in het achtergrondkoortje zong. Ze hadden die microfoon bij haar solo nog wat harder moeten zetten.
quote:Sharon:
“X6 is geweldig. Ze zetten een toffe act neer. Ze zijn ook iedere keer goed en ze hebben vast nog veel meer in huis, maar dat moet nog blijken natuurlijk. Zelf ga ik er alles aan doen om bij de laatste drie te eindigen en daarna zien we wel.”
Eensquote:
Rock this Party.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:14 schreef Sannelie het volgende:
hmm ik bedoelde hoe die remix van bob heette? Weet jij het toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |