Zoo daar ben ik het helemaal mee eens! Ze deden het erg goed, maar ik had al verwacht dat ze het hier weer saai vonden (niet iedereen, diegene die op alles een antwoord hebben!)..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:03 schreef Lynx666 het volgende:
A capella is ook waanzinnig moeilijk, zeker in deze nog 'ontdekkende' fase, welke harmonieen het beste klinken. Zeker met maar een week voorbereidingstijd. Je moet met z'n zessen op deze manier het hele nummer kunnen dragen, en dat is ze wel geslaagd. Er had meer uit gehaald kunnen worden, maar gezien de omstandigheden erg puik gedaan
quote:Het thema van de tweede Liveshow is Top 2000. Ook de acts die meedoen aan X FACTOR hebben natuurlijk hun favoriete liedjes aller tijden. De internetredactie vroeg hen naar hun lijstjes.
De top 3 van Roos (X6):
1. 'I was in a tunnel / The storm is over' van R Kelly
2. 'Nu dat jij er bent' van Trijntje Oosterhuis
3. 'Thank God I found you' van Mariah Carey
De top 3 van Amber (X6):
1. 'You are so beautiful' van Joe Cocker
2. 'Aan de kust' van BLØF
3. 'When you say nothing at all' van Ronan Keating
De top 3 van Sanne (X6):
1. 'Blame it on the Boogie' van The Jackson 5
2. 'I need you' van 3T
3. 'We are family' van Sister Sledge
De top 3 van Daniëlle (X6):
1. 'Nothing else matters' van Metallica
2. 'I would stay' van Krezip
2. 'Brother' van Racoon
De top 3 van Ryanne (X6):
1. 'Can't you feel the love tonight' van Elton John
2. 'I will always love you' van Whitney Houston
3. 'Shackles' van Mary Mary
De top 3 van Loïs (X6):
1. 'I'm walking on the sunshine' van Katrina and the Waves
2. 'When you say nothing at all' van Ronan Keating
3. 'Lost' van Anouk
Ik ook. Bovendien heeft ze het hoogste "quote:Op zondag 7 januari 2007 01:42 schreef sbientje het volgende:
maar roos vind ik de mooiste stem hebben![]()
Nee nee, Lois heeft het hoogstequote:Op zondag 7 januari 2007 01:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook. Bovendien heeft ze het hoogste "" gehalte
.
X Factor: De laatste 9quote:Op zondag 7 januari 2007 10:26 schreef Natalie het volgende:
Ik zou niet weten wie wie is eigenlijk.
quote:X6
X6 vertolkt het a capella-nummer ‘Is she really going out with him’ van Joe Jackson. Door een lied zonder instrumenten, behalve hun stemmen, te doen laten de meiden zien een uitdaging niet uit de weg te gaan.
Het commentaar van de jury
De jury is kort van stof Marianne: “Ik ben zo trots”
Henkjan: “Jullie begeven je met dit nummer op heel glad ijs. Jullie missen de bas en soms ook de harmonie. Jullie hebben het goed gedaan, maar er zit meer in.”
Henk: “Complimenten voor de lef die jullie tonen door dit lied te doen. De solostemmen zaten goed, maar het koortje moest je af en toe wegdenken. Maar uiteindelijk bewonder ik jullie lef, en dat voert de boventoon.”
Lees nog een keer.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Henk zit iedereen af te katten... maakt hem er niet leuker op![]()
De solo's vond hij goed en het koortje vond die niet zo leuk.quote:
Als je dat afkatten noemt. Wat Henkjan over ze zegt lees je voor het gemak maar overheen?quote:Op zondag 7 januari 2007 11:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
De solo's vond hij goed en het koortje vond die niet zo leuk.
Maar zoals ik al zei Henk is over niemand positief alleen over zijn 4 actsquote:Op zondag 7 januari 2007 11:55 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Als je dat afkatten noemt. Wat Henkjan over ze zegt lees je voor het gemak maar overheen?![]()
Dan heb je het niet over Sanne denk ik.. Of er is iets mis met je gehoorquote:Op zondag 7 januari 2007 12:17 schreef BonteAvond het volgende:
Ik vond ze echt heel erg slecht... en dan ook vooral de solostemmen...
Wat een bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |