Vond ik nog wel meevallen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:56 schreef niekie10 het volgende:
Ben ik nu de enige die ziet dat ze solo totaal geen volume hebben?
Ze vielen echt door de mand hoor, behalve die ene zus die tot nu toe de solostukjes zong, met zijn zessen klinken ze net zo luid als bv Hearts met zn 3en.
Althans dit was wel heel duidelijk te horen in de zaal!
Het lijkt wel of niemand de mindere dingen ziet.... Kleed ze leuk aan, gooi ze door de make up en het kan niet meer stuk.
Al laten ze een scheet tijdens hun optreden, dan vind iedereen het nog fantastisch
Het stukje van Ryanne klonk als iets dat thuishoort in een soort country cowboyachtig nummer. Ten minste, dat soort associaties kreeg ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vond ik nog wel meevallen.
Ryanne zong niet zo goed vond ik en Loïs zong 3x Come on now dus over haar durf ik nog niks te zeggen.
De andere 4 zongen wel goed hoor.
Oh die relnicht is nog steeds hun danscoach?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:04 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
Zullen Roos en Amber hun solo's hebben omgeruild!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Floortje doet ook weer mee, zie ik?.
Dat zijn gewoon foto's gemaakt van een tv-schermquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:20 schreef Woelli het volgende:
De foto's van de liveshow op de x-factor site zijn wel erg slechte kwaliteit![]()
Inderdaad, alsof ze foto's hebben gemaakt van een tv-scherm.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:20 schreef Woelli het volgende:
De foto's van de liveshow op de x-factor site zijn wel erg slechte kwaliteit![]()
Dat is ook helemaal niet nodig.. Ze gaan later denk ik alleen Sanne, Roos, Amber & Daniëlle solo zingen, die anderen deden het denk ik 1 keer om van het gezeur af te zijn zodat ze het ook niet vaker hoeven te doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het stukje van Ryanne klonk als iets dat thuishoort in een soort country cowboyachtig nummer. Ten minste, dat soort associaties kreeg ik. Die uithaal van "Please me" was wel gaaf
![]()
Dat stukje van Lois was wel leuk, maar helaas zo kort idd. En al zou ze niet kunnen zingen, maakt voor een heleboel mensen niets uit, het oog wil ook wat.![]()
Is het trouwens niet normaal dat niet ieder bandlid solo kan zingen? Bijv. Westlife, daar zongen alleen Bryan, Mark en Shane solo. Kian en Nicky zongen alleen het refrein mee.
quote:Danscoach Tim
De zangrroepen krijgen hulp van de danscoach, Tim Noble. Hij geeft zijn mening over de groepen.
X6:
“De meiden van X6 hebben allemaal mooie stemmen. Het is duidelijk dat zij een geschiedenis hebben van samen zingen. Ze zijn heel intelligent en werken heel erg hard. Het zijn fantastische meiden die heel professioneel aan het werk zijn.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |