Roos kan ook vrij goed zingen hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 17:29 schreef BVO het volgende:
Zodra die leadzangeres niet meer de lead doet maar een ander zakt het hele spul heel hard in elkaar.
Volgens mij die Amber ook nog wel redelijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Roos kan ook vrij goed zingen hoor![]()
Lois was vooral zacht, volgens mij heeft ze best een lekkere sound. Danielle ging ook nog wel aardig, de enige die volgens mij helemaal niet kan zingen is Ryanne.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Volgens mij die Amber ook nog wel redelijk.
Lois niet zo naar mijn mening, Ryanne en Danielle al helemaal niet.
mee eensquote:Op maandag 8 januari 2007 19:57 schreef Andiyan het volgende:
En in elk groepje heb je de betere en mindere stemmen. Dat maakt heulemaal niet uit, en zolang het collectief maar mooi blijft klinken lossen de goede zangeressen de solo's wel op!![]()
Ik vond Danielle bij de eerste liveshow ook niet goedquote:Op maandag 8 januari 2007 18:50 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Volgens mij die Amber ook nog wel redelijk.
Lois niet zo naar mijn mening, Ryanne en Danielle al helemaal niet.
DAT IS NIET WAAR!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:13 schreef Mirri het volgende:
Is het trouwens niet normaal dat niet ieder bandlid solo kan zingen? Bijv. Westlife, daar zongen alleen Bryan, Mark en Shane solo. Kian en Nicky zongen alleen het refrein mee.
die solo van nicky in dat liedje is anders niet om aante horen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
DAT IS NIET WAAR!![]()
Kian en Nicky zingen ook regelmatig goed solo.... kijk maar naar Season´s in the sun bijvoorbeeld! Daar zingen ze alle 5 perfect solo!![]()
Kom niet aan westlife anders krijg je met mij te maken![]()
dat vind jij... maar ik vind het zeker wel wat hebbenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:59 schreef sbientje het volgende:
[..]
die solo van nicky in dat liedje is anders niet om aante horen...
Roos zou denk ik ook wel verder gekomen zijn dan de auditie. Maar ik dan ook idd dat zij niet bij de liveshows zou komen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef _Arual_ het volgende:
Bij Sanne heb ik het idee dat ze ook in de finaleshows had gestaan als ze auditie had gedaan voor de solistencategorie, bij de rest van X6 heb ik dat wat minder. Maar al met al ben ik erg positief over ze.
Dat gevoel heb ik ook. Eigenlijk vind ik het de beste die daar in de finaleshows optreedt. Stem, uiterlijk, enzovoort: Het hele pakket klopt. Men is lovend over Sharon en Anja, maar ik vind hen beiden wat missen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:34 schreef _Arual_ het volgende:
Bij Sanne heb ik het idee dat ze ook in de finaleshows had gestaan als ze auditie had gedaan voor de solistencategorie
dat viel deze week nogal mee wmbquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
Sanne en Roos, de zusjes, hebben veel en veel betere stemmen dan die anderen bij elkaar. Hoe Lois haar solopartij zowel in Shout als de laatste keer verneukte was echt jammer.
Helemaal mee eens! Sanne is echt heel erg goed! Ik vind Amber trouwens ook een hele mooie stem hebben net zoals Roos! Daniëlle zingt ook goed hoor;) luister de filmpjes van de vorige rondes maar eens na! en Loïs en Ryanne zijn misschien de zwaksten van de groep maar ze kunnen WEL zingen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:30 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. Eigenlijk vind ik het de beste die daar in de finaleshows optreedt. Stem, uiterlijk, enzovoort: Het hele pakket klopt. Men is lovend over Sharon en Anja, maar ik vind hen beiden wat missen.
IK hoor ze ook goed hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:20 schreef Lynx666 het volgende:
Alleen moet men wat aan de microfoonschuifjes doen. Die van Loïs stond laatst gewoon bijna uit.
Danielle is ook wel goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
Sanne en Roos, de zusjes, hebben veel en veel betere stemmen dan die anderen bij elkaar. Hoe Lois haar solopartij zowel in Shout als de laatste keer verneukte was echt jammer.
Serieusquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:07 schreef sharonfactor het volgende:
ze zijn zo lekker fris. Ik noem ze ook Friszes. Dat zegt tenminste wat.
Dat was echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg wel een beetje flashbacks naar de rampzalige ronde waarin Henk zijn kandidaten dat nummer ook liet zingen met alleen percussiebegeleiding..
denk niet dat ze dat doenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was echt verschrikkelijk
Ik hoorde net Booty Call van All Saints, dat vind ik ook wel een goed nummer voor X6.Zie alleen niet in welk thema dat zou passen, of dat het in conflict komt met die hele God liefde van de meiden.
Haha ik ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg wel een beetje flashbacks naar de rampzalige ronde waarin Henk zijn kandidaten dat nummer ook liet zingen met alleen percussiebegeleiding..
I know, maar iedereen die het zong, was geweldig!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:37 schreef SpecialGuest het volgende:
Fame is te vaak gedaan in dit soort programma's.
Was het niet Pure Shores dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was echt verschrikkelijk
Ik hoorde net Booty Call van All Saints, dat vind ik ook wel een goed nummer voor X6.Zie alleen niet in welk thema dat zou passen, of dat het in conflict komt met die hele God liefde van de meiden.
IK dacht even voor deze weekquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:16 schreef PeRi het volgende:
Hij zegt toch nadrukkelijk Booty Call omdat dat in conflict zou komen met hun geloof? Hoe kom je nu weer bij Pure Shores Woelli?.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:33 schreef sbientje het volgende:
pure shores is wel een leuke plaat vind ik
Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:19 schreef m-materazzi het volgende:
Lady marmelade.
Maar daar moeten zij het niet van hebben. Niet zoals Melanie in elk geval.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Niet heel vervelend om naar te kijken though.![]()
Dat was ook de intentie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:59 schreef --Globe-- het volgende:
Wat een bij elkaar geraapte zooi aan kousen, rokjes, ruitjes en weet ik wat allemaal, bij elkaar..
Ik vond het een beetje een zooitje bij elkaarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef SpecialGuest het volgende:
De zang viel tegen vandaag.
Goed gezegdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Viel me tegen, qua sound, qua styling, qua nummer.... Maar ze hebben zich in het verleden genoeg bewezen om een keer minder te presteren.
Ja maar nog niet zo als vanavondquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:53 schreef m-materazzi het volgende:
Vorige week was ook al minder.
De intentie was ondeugende kostschoolmeisjes,quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat was ook de intentie.
Het klonk vandaag niet zo heel erg goed. Helaas.
quote:Het thema van de derde Liveshow is FILM. We weten inmiddels wat de favoriete films van de kandidaten zijn. Maar hoe zit het met de levens van onze sterren zelf? Zijn die geschikt voor een blockbuster in de bioscopen? De internetredactie ging op pad en stelde de vraag ‘Hoe zou een film over jouw leven er uitzien en wie zou de hoofdrol mogen spelen?’
Amber – X6
“Jodie Foster vind ik een geweldige actrice. Ze komt op mij over als een krachtige vrouw die houdt van een avontuur en ergens voor durft te staan. De film zou een avonturenfilm zijn: trekken door grote landschappen, zoals jungles en bergen. Verder zou er behoorlijk wat spanning, dramatiek en natuurlijk romantiek in zitten.”
Daniëlle – X6
“Ik zou graag gespeeld willen worden door Famke Janssen of door Uma Thurman. Ik vind dat stoere vrouwen met veel lef, daar kan ik mezelf in vinden. Het zou zeker een spannende film worden, niet té eng, maar gewoon lekker spannend met uiteraard wel een beetje romantiek.”
Roos – X6
“Cameron Diaz zou mij mogen spelen en dan zou het absoluut een romantische comedy worden.”
Loïs – X6
“Ik denk dat een film over mijn leven een luchtige komedie wordt, maar wel met een beetje diepgang. De hoofdrol zou mogen gaan naar Julia Roberts. Zij is een goede actrice, ze heeft wel iets elegants en ze kan zo lekker lachen, daar houd ik van. Verder valt het me altijd op dat ze van die geinige gekke bekken trekt.”
Sanne – X6
“De hoofdrol zou gespeeld mogen worden door Moeder Theresa, omdat ik haar een erg bijzondere vrouw vind. Zij had alles over voor haar medemens. Stiekem is het wel een droom voor mij om ooit ontwikkelingswerk te doen. Ik denk dat het een heftige en aangrijpende film zou zijn, met veel waarheid erin. Ik houd zelf erg van waargebeurde verhalen.”
Ryanne – X6
“De hoofdrol is voor Sandra Bullock. Ten eerste omdat ik dan zeker weet dat de film van topkwaliteit zou zijn, en ten tweede omdat ik denk dat zij een perfecte vertegenwoordiger zou zijn van mijn soms chaotische, beetje knullige manier van doen. En dan zal het eindresultaat al snel in de buurt komen van een lekkere ‘feel good-movie'.
Klopt en in de film zitten weer stukjes wat ze niet kunnenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Het nummer is ook gewoon niet interessant. Veel van hetzelfde, geen solo'tjes.
Echt jammer, omdat ze gewoon veel beter kunnen. Hopelijk de volgende keer écht beter.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Klopt en in de film zitten weer stukjes wat ze niet kunnen![]()
Ik vond er echt geen zak aan hè, nee sorry ik vind haar echt heel stóm.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe Ryanne Chuckie nadeed was wel een hilarisch moment.
Ik vind haar wel leuk, maar zingen kan ze nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vond er echt geen zak aan hè, nee sorry ik vind haar echt heel stóm.
quote:X6
Vorige week begaven de dames van X6 zich op glad ijs door hun lied a-capella te zingen. Vanavond laten ze zich weer ‘veilig’ door een band begeleiden, bij hun vertolking van ‘Joyful, joyful’ van Lauren Hill. Dit nummer komt uit de favoriete film van de meiden: Sister Act 2.
Het jurycommentaar
Marianne is tevreden over haar pupillen: “Ik zie dat ze er ontzettend van genieten. Ondanks de best lastige choreografie wisten ze vocaal toch overeind te blijven. Ook wil ik een compliment geven aan de styling. Dit is precies zoals ik wilde dat deze zes meiden er uit zouden zien.”
Henk is wat minder te spreken over het optreden van X6: “Ik vond het niet zo geweldig. Het kan echt beter. Het was niet zuiver en ik miste een soort van ‘sound’. Verder vind ik het nummer niet zo leuk, een beetje te braaf.”
Henkjan, tot slot, heeft slechts commentaar op het lied zelf. Hij krijgt door de repertoirekeuze alleen maar huppelmeisjes te aanschouwen en geeft aan wel meer te willen zien.
Inderdaad. Het klonk echt voor geen meter, ik hoorde een hoop stemmen door elkaar zonder eenheid. Het optreden zelf was wel weer leuk gedaan, maar dat kunnen ze welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze worden met de week minder.. echt geen memorabel optreden, en ik miste de solo's.
Ja had ik ook verwacht. Maar ze vinden Sister Act toch zo leuk allemaalquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:58 schreef LeBeau het volgende:
Wat een kutnummer zeg. Met Marianne als coach verwacht je toch een nummer uit een wat betere film-musical?
Ik was niet verbaasd toen ze over Sister Act begonnenquote:Op zondag 14 januari 2007 00:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja had ik ook verwacht. Maar ze vinden Sister Act toch zo leuk allemaal
Joyful is weer meer pop en past beter bij zequote:Op zondag 14 januari 2007 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan hadden ze beter I will follow him kunnen doen.
Nou, wat paste het toch geweldig bij ze.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Joyful is weer meer pop en past beter bij ze
Ja geweldigquote:Op zondag 14 januari 2007 00:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik was niet verbaasd toen ze over Sister Act begonnen.
Zag je een van die moeders trouwens kijken, toen Henk het over 'sexy' had?
Het past wel beter bij ze, dat wil nog niet zeggen dat ze hem ook goed kunnen zingenquote:Op zondag 14 januari 2007 00:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, wat paste het toch geweldig bij ze.
quote:We zaten er echt helemaal lekker in, daarom waren we het ook niet eens met het jurycommentaar. Het voelde een beetje als een domper. Maar goed, we hopen dat het publiek het wel goed vond.”
Roos geeft als reactie: “Van begin tot eind hebben we genoten. Het was wel pittig om te doen. Volgende keer mag het van mij wel wat minder wat de choreografie betreft.”
Ook Amber wil graag nog wat zeggen: “Samen met de rest van de meiden heb ik een enorm goed gevoel over ons optreden. Jammer dat ze dan gaan bakkeleien over welke zin er wel of niet in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |