quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Mooie OP.
Mooi eerste optreden.
Dank jullie welquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, goed gedaan Woelli!
2 jong getrouwd zeg.
Me 2.. al kan t natuurlijk ook n beetje oneerlijke concurrentie zijn.. de kans op t bezorgen van kippenvel wordt natuurlijk ook wat groter met t volume een standje hogerquote:Op zondag 31 december 2006 00:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik werd wéér helemaal enthousiast, ze brengen echt vrolijkheid met zich mee.. volume zette ik stuk hoger dan bij de andere kandidaten en wederom kippenvel.
Helemaal waar, het opvallende is dat er niet echt een uit de toon valt. Een knappe combinatie dit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:55 schreef Mvnl het volgende:
Ik ben fan.. nouja, t scheelt niet veel meer iig.. menig meidenbandje zou willen dat ze live zo klonken en straalden als X6 vanavond, laat staan aan t begin van hun carrière..
Ik heb op Dorine gestemdquote:Op zondag 31 december 2006 00:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
De solo's waren van sommigen ietsjes minder, maar deed er geen afbreuk aan en ik vind bij hun de samenzang juist zo geweldig, daarbij valt idd niemand uit de toon en het klinkt zo lekker energiek.
Heb trouwens gestemd op ze, stem normaal nooit bij dit soort programma's
Je zal vast wel op meer dan 1 kandidaat kunnen stemmen duss..quote:Op zondag 31 december 2006 00:47 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik heb op Dorine gestemd![]()
Vond X6 vele malen beter, maar heb toch n beetje de instelling "die blijven er toch wel in" (nou maar hopen dat niet alle liefhebbers dat denken)
Die linker was gisteravond het enthousiast... Ik vond haar wel grappig... ze praat ook zo .... raarquote:
getrouwd? welke 2? (Sanne en Danielle dusquote:Op zondag 31 december 2006 11:25 schreef UncleFunk het volgende:
Holy shit, zijn er al twee getrouwd! Die zijn er vroeg bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |