Ik denk dat er toch nog wel mensen zijn die hun vrolijkheid aanstekelijk vinden..quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:02 schreef Tasha het volgende:
Ik denk dat Hearts mensen het minste aanspreekt.
Neui, maar opzich winnen in dit soort shows ook vaak zat mensen die 'gewoon niet de beste' zijn, dus mag 'gewoon niet de slechtste' van mij best n keertje afvallen..quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
maar hoewel ik Christian echt de vreselijkste kandidaat vind van dit jaar, was hij gewoon niet de slechtste
oh, dat zal ook gedurende de show best wel een paar keer gebeuren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:23 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Neui, maar opzich winnen in dit soort shows ook vaak zat mensen die 'gewoon niet de beste' zijn, dus mag 'gewoon niet de slechtste' van mij best n keertje afvallen..
quote:Christian
Het zal niemand verbazen dat de Jonge Solisten wel raad weten met het thema ‘party’. Waar we eerder al zagen dat er in Christian een rocker zit, laat hij nu zien ook met het funky nummer ‘Play that funky music’ van Wild Cherry uit de voeten te kunnen. Henk Temming is tevreden als hij de veelzijdigheid van Christian ziet: “Het thema party ligt hem misschien iets minder goed dan de anderen, hij is eigenlijk een rocker. Met dat in je achterhoofd heeft hij het wel goed gedaan.”
Sharon
Sharon ontroerde eerder haar publiek, inclusief jurylid Henkjan, tot tranen toe met haar stem. Tijdens de eerste Liveshow laat ze zien ook een feestnummer als ‘The Boss’ van Diana Ross overtuigend te kunnen brengen. Henkjan reageert enthousiast na haar optreden: “Ik ben zó trots dat mensen als Sharon mee durven doen aan een programma als dit. Zij is geen kandidaat maar een artiest.” Hoewel Henk geen fan is van de klank van haar stem, moet ook hij toegeven dat de jonge zangeres “vreselijk goed zingt.”
Musicalaanbieding
Marianne, tot slot, vertelt dat zij Sharon eigenlijk op het oog had voor een rol in een musical. Een groter compliment is nauwelijks mogelijk.
Richy
De doorgaans rustige Richy laat als laatste Jonge Solist zien ook een feestbeest in zich te bewaren. Hij brengt het nummer ‘September’ van Earth, Wind & Fire speciaal voor zijn ouders die in Suriname zitten en dus niet aanwezig kunnen zijn bij dit unieke moment. Marianne zegt na afloop kort te kunnen zijn over het optreden van Richy: “Ik vond het supervet. Bovendien ben je ook heel smakelijk om naar te kijken.”
Verbroedering
Henk en Henkjan zijn het voor de verandering met elkaar eens als ze zeggen dat ze optreden van Richy op één uitglijder na geweldig was.”
Resultshow op zondag
Op zaterdagen treden alle overgebleven acts op. Na afloop van de uitzending hebben de mensen thuis de mogelijkheid, via telefoon of sms, te stemmen op hun favoriete act. Tijdens de Resultshow op zondag wordt bekendgemaakt op welke twee acts het minst gestemd is. Als deze twee acts nog maar nauwelijks van de schrik bekomen zijn, krijgen ze een laatste kans om de volgende Liveshow te bereiken door hun lied nog eens te vertolken.
als ie bij de bottom 2 zit, dan mag ie morgen nog eens zingen, dus dan kun je hem nog een keer zienquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:34 schreef Tasha het volgende:
Ik wil Christian nog wel eens terug zien voordat ik hem onder de tafel veeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |