abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:29:13 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44872517
Laat het Groovin'Sound maar zijn !
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_44872568
Van mij mag Hearts vertrekken.
That's all folks!
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:33:11 #3
88233 Steve
Still the best.
pi_44872689
Ik ben ook bang voor GS. Zou ze zelf nog wel een kans willen geven.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:33:40 #4
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44872714
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:35:50 #5
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_44872794
Ik denk dan toch echt Groovin' Sound
pi_44872823
Yes, no more Groovin' Sound please.
pi_44872925
van mij mag Hearts of Melanie exit, met Hearts als 1e keuze
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_44873024
Ik vrees voor GS.
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:53:21 #9
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44873429
Mark, als je hier voor morgenavond nog bent, zeg mij dan eens of het nodig isom op Anja te stemmen?
pi_44873782
Ik denk dat Hearts mensen het minste aanspreekt.
pi_44873962
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:02 schreef Tasha het volgende:
Ik denk dat Hearts mensen het minste aanspreekt.
Ik denk dat er toch nog wel mensen zijn die hun vrolijkheid aanstekelijk vinden..
Ik zelf zat vanavond weer met kromme tenen (jongens, doe nou iets minder!) maar ook toch wel n beetje omdat ik dacht "als jullie je niet zo aanstellen zijn jullie ergens nog wel leuk".
Ik denk dat acts die meer richting t 'niets-zeggende' neigen (ik noem een GS) meer risico lopen..
Maar ik zie Hearts na vanavond ook de finale niet meer halen, daar niet van..
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44874277
pi_44874293
Ik vond Groovin' Sound het minst goed, maar denk dus dat Hearts slechter valt bij de SMS-doelgroep.
pi_44874338
Grooving sound

en anders mag Hearts wel vertrekken. vond deze 2 duidelijk de slechtste van de avond
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_44874366
Van mij mag Christian echt heeel snel weg.. maar er zijn vast een paar rare meiskes in t land die hem een 'lekker ding' vinden
pi_44874412
Christian...

maar hoewel ik Christian echt de vreselijkste kandidaat vind van dit jaar, was hij gewoon niet de slechtste
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
pi_44874563
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
maar hoewel ik Christian echt de vreselijkste kandidaat vind van dit jaar, was hij gewoon niet de slechtste
Neui, maar opzich winnen in dit soort shows ook vaak zat mensen die 'gewoon niet de beste' zijn, dus mag 'gewoon niet de slechtste' van mij best n keertje afvallen..
pi_44874606
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:23 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Neui, maar opzich winnen in dit soort shows ook vaak zat mensen die 'gewoon niet de beste' zijn, dus mag 'gewoon niet de slechtste' van mij best n keertje afvallen..
oh, dat zal ook gedurende de show best wel een paar keer gebeuren.

en als Christian idd morgen gaat, zal ik daar helemaal niet mee zitten
pi_44874941
Ik wil Christian nog wel eens terug zien voordat ik hem onder de tafel veeg.
pi_44874976
quote:
Christian
Het zal niemand verbazen dat de Jonge Solisten wel raad weten met het thema ‘party’. Waar we eerder al zagen dat er in Christian een rocker zit, laat hij nu zien ook met het funky nummer ‘Play that funky music’ van Wild Cherry uit de voeten te kunnen. Henk Temming is tevreden als hij de veelzijdigheid van Christian ziet: “Het thema party ligt hem misschien iets minder goed dan de anderen, hij is eigenlijk een rocker. Met dat in je achterhoofd heeft hij het wel goed gedaan.”

Sharon
Sharon ontroerde eerder haar publiek, inclusief jurylid Henkjan, tot tranen toe met haar stem. Tijdens de eerste Liveshow laat ze zien ook een feestnummer als ‘The Boss’ van Diana Ross overtuigend te kunnen brengen. Henkjan reageert enthousiast na haar optreden: “Ik ben zó trots dat mensen als Sharon mee durven doen aan een programma als dit. Zij is geen kandidaat maar een artiest.” Hoewel Henk geen fan is van de klank van haar stem, moet ook hij toegeven dat de jonge zangeres “vreselijk goed zingt.”

Musicalaanbieding
Marianne, tot slot, vertelt dat zij Sharon eigenlijk op het oog had voor een rol in een musical. Een groter compliment is nauwelijks mogelijk.

Richy
De doorgaans rustige Richy laat als laatste Jonge Solist zien ook een feestbeest in zich te bewaren. Hij brengt het nummer ‘September’ van Earth, Wind & Fire speciaal voor zijn ouders die in Suriname zitten en dus niet aanwezig kunnen zijn bij dit unieke moment. Marianne zegt na afloop kort te kunnen zijn over het optreden van Richy: “Ik vond het supervet. Bovendien ben je ook heel smakelijk om naar te kijken.”

Verbroedering
Henk en Henkjan zijn het voor de verandering met elkaar eens als ze zeggen dat ze optreden van Richy op één uitglijder na geweldig was.”

Resultshow op zondag
Op zaterdagen treden alle overgebleven acts op. Na afloop van de uitzending hebben de mensen thuis de mogelijkheid, via telefoon of sms, te stemmen op hun favoriete act. Tijdens de Resultshow op zondag wordt bekendgemaakt op welke twee acts het minst gestemd is. Als deze twee acts nog maar nauwelijks van de schrik bekomen zijn, krijgen ze een laatste kans om de volgende Liveshow te bereiken door hun lied nog eens te vertolken.
pi_44875272
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:34 schreef Tasha het volgende:
Ik wil Christian nog wel eens terug zien voordat ik hem onder de tafel veeg.
als ie bij de bottom 2 zit, dan mag ie morgen nog eens zingen, dus dan kun je hem nog een keer zien
pi_44875461
Ik denk niet dat hij daar bij hoort
pi_44875566
1. Sharon was de beste vanavond. Sterke stem, mooi nummer. Ster.
2. Ruben verraste mij erg. Klonk goed, finalewaardig zijn uitvoering.
3. Richy, omdat ie veelzijdig is, een bereik heeft om jaloers op te worden en lekker enthousiast was.
4. X6, ook een erg hoog niveau. Ik word sowieso blij van ze. Nummer was weer ideaal voor ze.
5. Anja, supergeluid maar het viel me niet zo op. Het had iets saaiigs. Maar ruim voldoende om door te gaan.
6. Melanie, slecht nummer, je gooit je eigen glazen er bijna mee in! Maar verder deed ze het behoorlijk, en met haar uitstraling overtreft ze zelfs Sharon.
7. Dorine, ik vraag me af of ze beter kan dan dit. Het is goed, maar niet geweldig. Het klinkt ook té ingetogen, weinig spannends (als in uithalen etc.). De manier waarop ze optreedt blijft ook een probleemfactor
8. Christian, ik erger me gewoon aan alles rondom hem. Zijn optreden was wel redelijk, maar hij moet er uit!
9. Hearts, wat een irritante uitvoering. Mark stond constant de 18-jarige puber uit te hangen, het geheel klonk erg matig.
10. Groovin' Sound klonk voor geen meter. T hele lied gaf me een gevoel. Toch nog te onervaren en te fragiel voor de liveshows zo blijkt.
pi_44875678
Beetje off-topic misschien, maar weet iemand toevallig een tool om audio van streaming video te rippen?
Wil sommige xfactor-optredens graag aan m'n muziekcollectie toevoegen (en verwacht niet dat de live-versies ooit een officiele release zullen zien)
pi_44876479
Mannen, vlak Richy niet uit!

1. Richy, mooie kop, schattig en goed zingen
2. Ruben, komt op mij erg eigenwijs over maar zong en entertainde vlekkeloos
3. Sharon, de uitstraling, de stem, maar geen Richy
4. Anja, de beste zangeres, maar niet the looks
5. X6, goeie groep leuke meiden
6. Dorine, onderschat haar X-factor niet
7. Christian, deed het echt niet slecht, maar moet nog even loskomen
8. Melanie, slecht nummer, maar de looks...
9. Groovin' Sound, zij gaan door omdat het jonge meiden zijn, maar ik vind het slechtzingende bakvissen
10. Hearts, beter dan Groovin' Sound, maar vallen ten prooi aan de gemiddelde leeftijd van de SMS-er
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')