Die wind voelde anders niet als een zomerbriesjequote:Op maandag 1 januari 2007 15:20 schreef erkel het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig leek het wel weer bijna voorjaar met die zachte temperaturen
Oja, zo heet het. Daar had ik een kaartje voor.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:24 schreef Jayhawk het volgende:
pand48 draaide een goeie DJ
Is idd een leuke, relaxte tent. Kom daar wel vaker aan het begin van een avondquote:Op maandag 1 januari 2007 15:28 schreef Jayhawk het volgende:
haha, daar was ik tot half zeven! Leuke tent, wel warm.
Ik ben er rond 4 uur weggegaanquote:Op maandag 1 januari 2007 15:28 schreef Jayhawk het volgende:
haha, daar was ik tot half zeven! Leuke tent, wel warm.
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:23 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh
Soempie is alweer goed bezig dit jaar
Zoals de meesten hier.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:33 schreef Mikkie het volgende:
Geen vrouwen versierd, dus ik begin 2007 weer als vrijgezel
Hier hetzelfdequote:Op maandag 1 januari 2007 15:44 schreef Homdeck het volgende:
en nu ga ik bij mijn opa en oma een bordje soep eten![]()
En wat is hier de bedoeling van dan? Dat we gekoppeld worden aan een andere AKQ-er?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:56 schreef Jayhawk het volgende:
Wat zoekt de AKQ-user in een man of vrouw?
Moi:
Lief
Intelligent
Natuur
Reizen/Rondtrekken
Lezen
Niet claimend
ik sluit niks uitquote:Op maandag 1 januari 2007 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
En wat is hier de bedoeling van dan? Dat we gekoppeld worden aan een andere AKQ-er?![]()
Ik ga er over nadenken.![]()
Andere stelletjes zijn niet leuk. Als ik deel van een stelletje ben is dat een heel ander verhaalquote:Op maandag 1 januari 2007 15:48 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij waren jouw gedachten daarover vannacht toch heel anders
Ik pas niet in je plaatjequote:Op maandag 1 januari 2007 15:56 schreef Jayhawk het volgende:
Wat zoekt de AKQ-user in een man of vrouw?
Moi:
Lief - alleen als ik ovuleer
Intelligent - soms![]()
Natuur - ik weet niet eens hoe een spreeuw eruit ziet
Reizen/Rondtrekken - geen geld voor
Lezen -![]()
Niet claimend -![]()
natuurlijkquote:
Meid, je weet niet wat je mist. 1.92m aan puur genotquote:Op maandag 1 januari 2007 16:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
natuurlijk![]()
Ik dacht: ik zal die optie even voor je uitsluitenDan verspillen we geen tijd
![]()
Ik zou je alleen maar claimen..quote:Op maandag 1 januari 2007 16:09 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Meid, je weet niet wat je mist. 1.92m aan puur genot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |