Je hebt een iemand geregeld vannacht?quote:Op maandag 1 januari 2007 06:28 schreef Soempie het volgende:
en m'n goede voornemens gaan per 2 januari in![]()
![]()
Neequote:Op maandag 1 januari 2007 07:10 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Je hebt een iemand geregeld vannacht?
Sorry, kon het niet laten.
Ik dacht dat je in Enschede Oud & Nieuw zou vierenquote:Op maandag 1 januari 2007 07:01 schreef Jayhawk het volgende:
Hallo allemaal, net thuis. Ozan dicht --> kut. Nu aan de boterham kip kerrie![]()
En Happy New Year!
quote:Op maandag 1 januari 2007 14:28 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HIJ HEEFT ME EEN MAILTJE GESTUURD!!!!!!![]()
![]()
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
giemoggen?quote:
gjemoggen jaquote:Op maandag 1 januari 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
giemoggen?
Vanavond ga ik foto's maken in de stad.
Als ik de verlichting terug kan vinden tenminste..![]()
gezellig gehad gister?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:45 schreef Supersheep het volgende:
gjemoggen ja
nou moet ik ook nog aan lichtgevende schapen denken![]()
Hee Erk. Ook in Groningen Oud en Nieuw gevierd?quote:
Nee, was eerst de bedoeling, maar toch gewoon lekker in mijn hometown naar de plaatselijke kroeg geweestquote:Op maandag 1 januari 2007 15:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee Erk. Ook in Groningen Oud en Nieuw gevierd?![]()
Nee joh, in Grunn. Voor het eerst geen kaarten gekocht dit jaar. Na 4 uur kwam je de meeste tenten gewoon binnen.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Enschede Oud & Nieuw zou vieren![]()
uiteraardquote:Op maandag 1 januari 2007 15:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, was eerst de bedoeling, maar toch gewoon lekker in mijn hometown naar de plaatselijke kroeg geweestEn het was leuk
![]()
Jij wel in Groningen de beest uitgehangen?
Ze waren ook wel asociaal duur, als het waar is wat ik heb gehoord (30 euro - newscafe)quote:Op maandag 1 januari 2007 15:10 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Nee joh, in Grunn. Voor het eerst geen kaarten gekocht dit jaar. Na 4 uur kwam je de meeste tenten gewoon binnen.
Mijn kaartje was maar een tientje. Alleen vergeten hoe het ook alweer heet waar ik wasquote:Op maandag 1 januari 2007 15:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Ze waren ook wel asociaal duur als ik het waar is wat ik heb gehoord (30 euro - newscafe)![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:
oja er had iemand over m'n jas gekotst![]()
Gelukkig was ik nog zo nuchter om te beseffen dat ik hem beter niet meer aan kon trekken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |