Ja? Dan is het tijd voor drankquote:Op zondag 31 december 2006 13:05 schreef Soempie het volgende:
hm bedankt voor de tips. Voortaan dus zorgen dat ik rond de feestdagen bruistabletten en cola in huis heb
In elk geval draait de kamer niet meer en kan ik weer stukken tekst lezen. Het gaat goed![]()
Dan haal ik 12 uur niet hoorquote:Op zondag 31 december 2006 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja? Dan is het tijd voor drank
Doorgaan waar je mee gestopt ben is het andere huishoudmiddeltje
Doen we op Lowlands ook altijd![]()
quote:Op 30-12-2006 20:04 schreef Supersheep
Maar ik wacht af totdat 2007 de geschiedenisboeken ingaat als Het Soempie-jaar hoor![]()
Ik dacht dat hier iemands vuurwerk voorraadje besloten had per ongeluk voortijdig te verdwijnenquote:Op zondag 31 december 2006 14:32 schreef MaJo het volgende:
Lijkt het bij jullie ook net alsof je in Baghdad woont?
Nu even niet, maar eerder was het wel een echte puinhoop buitenquote:Op zondag 31 december 2006 14:32 schreef MaJo het volgende:
Bij mij zal het een mix worden tussen rode wijn, mixdrankjes en champagnequote:Op zondag 31 december 2006 14:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nu even niet, maar eerder was het wel een echte puinhoop buiten![]()
hoi MaJo
Trouwens, wat drinkt iedereen vanavond? Ik neem een fles echte (niet te dure) champagne mee![]()
Ha MaJoquote:Op zondag 31 december 2006 14:51 schreef MaJo het volgende:
Veel plezier nem, zie je volgend jaar weer
Ja, al een paar dagen. En vanmorgen was het al heel vroeg aan de gangquote:Op zondag 31 december 2006 14:32 schreef MaJo het volgende:
ik heb net drie mandarijntjes gegetenquote:Op zondag 31 december 2006 14:51 schreef MaJo het volgende:
Oh trouwens soemp: neem geen jus d'orange of sinaasappels, die prikkelen de maag en dat heb je nou juist even niet nodigBanaan is wel heel goed
Als je echt misselijk bent is het niet verstandig, maar dat merk je snel genoegquote:Op zondag 31 december 2006 15:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik heb net drie mandarijntjes gegeten![]()
Ik ga zo brood smeren. En dan m'n feestoutfit aantrekkenquote:Op zondag 31 december 2006 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je echt misselijk bent is het niet verstandig, maar dat merk je snel genoegStevige dingen zijn beter: banaan, brood en het echte werk zoals pizza
Zal toch wel.quote:Op zondag 31 december 2006 15:13 schreef MaJo het volgende:
Top2000Die zal bij ons ook aanstaan (tenzij mijn andere huisgenoten dat niet willen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |