Heb je 'm door?quote:Op zondag 31 december 2006 00:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze willen je gegevens zodat ze je kunnen spammen, maar een auto-reply is dan weer te veel moeite.
Als jij nou op het aanmeldingsformulier vermeldt dat je dé Hawaii Tim bent, mogen we vast meedoen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Moet blijkbaar dan toch handmatig gebeuren, en op zaterdagavond tussen 21 en 1 uur zal het wel niet heel druk zijn op de redactie
Maar dan moet dat aanmeldingsformulier wél eerst binnenkomenquote:Op zondag 31 december 2006 00:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als jij nou op het aanmeldingsformulier vermeldt dat je dé Hawaii Tim bent, mogen we vast meedoen.
Denk niet dat ze er veel aan hebben als ik opschrijf dat ik Hawaii_Tim benquote:Op zondag 31 december 2006 00:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als jij nou op het aanmeldingsformulier vermeldt dat je dé Hawaii Tim bent, mogen we vast meedoen.
quote:Op zondag 31 december 2006 03:41 schreef erkel het volgende:
Haha gaat nou iedereen zich aanmelden voor '1 miljoen wat', ook net een week geleden gedaan![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 11:35 schreef Soempie het volgende:omg
voortaan zet ik m'n computer uit voor ik weg ga, dan kom ik daarna ook niet meer op Fok!
ik heb hoofdpijn![]()
toch niet om mij hequote:Op zondag 31 december 2006 12:45 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
m'n schoonmoeder zat me aan te kijken of ik gek was, ik moest zo hard lachen
nee, om je dronken jijquote:
Niet echt. Ik ben ook misselijk. En ik weet hoeveel drank er gehaald is voor vanavond.quote:
Je kunt veel beter nog even gaan slapen.quote:Op zondag 31 december 2006 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet echt. Ik ben ook misselijk. En ik weet hoeveel drank er gehaald is voor vanavond.![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..en als je bruistabletten hebt er daar ééntje van innemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |