Graagquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Moet ik me nu ook ergens aanmelden o.i.d?
Goed plan! Wasmachine hier werkt ook weer, dus wel even gebruik van gaan maken. Komt zo wel, nu nog geen zinquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga er zo eens een was ingooien. Moet morgen natuurlijk wel een beetje presentable zijn
Heb jij dat al binnen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk dat je dat moet invullen op een formulier wat later per mail binnen komt
Eens. Ik vond het Ben E King item vandaag op TV erg leuk. Ik dacht dat die al jaren dood wasquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:09 schreef MaJo het volgende:
Verder niets te meldenOh ja, top2000 roeleert keihard!!!
Je mag melden of je King Kahn wat vindt of nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:09 schreef MaJo het volgende:
Verder niets te meldenOh ja, top2000 roeleert keihard!!!
Gezien het aantal kijkers naar Tien zullen ze idd alles wel met de hand doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb nog geen mail gezien.
Dat kan 2 dingen betekenen:
1. het script is stuk
2. die sukkels gaan handmatig elke aanmeldig met de hand doorvoeren
Me too.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik meld het hier wel zodra ik een mail binnen krijg
Tvquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens. Ik vond het Ben E King item vandaag op TV erg leuk. Ik dacht dat die al jaren dood was
Nog geen tijd gehad om op te zoekenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag melden of je King Kahn wat vindt of niet
Ik kan tegen kritiek
Oh gelukkig, dan was ik niet de enigequote:Op zaterdag 30 december 2006 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
Eens. Ik vond het Ben E King item vandaag op TV erg leuk. Ik dacht dat die al jaren dood was
Oooh look at you!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
TvIk heb de hele dag radio2 aan staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |