Ik heb net nog eens de foto's bekeken en vind dat ze niks te zeiken hebbenquote:
beidequote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet de meest tactische bewoording Nembrio, want Soempie is nu óf een zeikerd óf niet mooi/lekker/knap
Dat was dus mijn puntquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb net nog eens de foto's bekeken en vind dat ze niks te zeiken hebben![]()
Meh...quote:Ze mogen soms wel wat minder bitcherig kijken![]()
Het is maar net wat de lezer wíl lezenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet de meest tactische bewoording Nembrio, want Soempie is nu óf een zeikerd óf niet mooi/lekker/knap
Been there, done thatquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
Het lijkt mij super om een keer professioneel gefotografeerd te worden.
Dan moet je eens een lokale fotograaf opzoekenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
Het lijkt mij super om een keer professioneel gefotografeerd te worden.
Dan wil ik ook professioneel opgemaakt wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je eens een lokale fotograaf opzoeken![]()
Of naar Amsterdam
Spelprogramma. Omdat het op Tien is kijkt er niemand, dus hoef je ook niet zenuwachtig te wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
Wat IS 1 Miljoen Wat?
En op die manier sta ik ook op die foto'squote:Op zaterdag 30 december 2006 20:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Yeah, but you did your way.
Veel fotografen werken samen met een visagistequote:Op zaterdag 30 december 2006 20:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan wil ik ook professioneel opgemaakt wordenIk wacht wel op mijn bruiloft!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Nembrio (en andere AKQ leden): Talpa Tien zoekt kandidaten voor het programma 1 Miljoen Wat? Mij lijkt het wel lollig om mee te doen, wie hebben er nog meer zin in?
Ik ben al bezig met aanmelden hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Prima, we hebben een team (dat ging snel!)
TSE, Nembrio en Hawaii_Tim! Nu nog wat meer overleggen en ook echt inschrijven
Oeh!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Prima, we hebben een team (dat ging snel!)
TSE, Nembrio en Hawaii_Tim! Nu nog wat meer overleggen en ook echt inschrijven
Formulier ook al ingevuld, wacht nu op een mail...quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met aanmelden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |