Dan is MB dus jarig.quote:Op zondag 31 december 2006 00:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
En wat dan? Dan gaat het nummertje in de datum van 6 naar 7?
Big deal.![]()
Ik snapte dus niet op welk nummer hij doelde.quote:Op zondag 31 december 2006 00:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Snapte je er écht niets van of wou je hem gewoon corrigeren? Je wist heus dat Canisfire wist dat Evana.. een band is en geen nummer, en jij wist dat ook.
Euhm, nee.quote:Op zondag 31 december 2006 00:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je wil alleen maar zeiken, blijkbaar.![]()
En wat dan? Dan gaat het nummertje in haar leeftijd van 4 naar 5?quote:
Ik schaam me niet hoorquote:Op zondag 31 december 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan word je...25!
En nee, dat is niks om je voor te schamen! Vrouwen ook altijd!!!
Als je binnen zit klinkt het altijd wel mooi ja.quote:Op zondag 31 december 2006 00:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Veel wind, hè. 'k Vind het wel fijn zo.
Kom dan niet aan met 'quote:
Ee, ik weet ook niet welk nummer.quote:Op zondag 31 december 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, maar hoe moest IK dan weten om welk nummer het gaat. Ik luister toch niet.
En dát heb ik dus ook al diverse malen tegen hem verteld. Dat ik niet naar de Top 2000 luister.
Idd, feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeestquote:
Die "quote:Op zondag 31 december 2006 00:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom dan niet aan met '' als iemand je iets probeert uit te leggen. Als je zelf om uitleg hebt gevraagd ook nog.
Voor onze eerste meetingquote:
Ik wist ook wel dat hij wist dat Evananaann de band is.quote:Op zondag 31 december 2006 00:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ee, ik weet ook niet welk nummer.Valt ook niet direct af te leiden uit zijn verhaal.
Maar de aanname dat het hier om een verwisseling tussen bandnaam en de titel van een nummer ging is duidelijk een overbodige onderschatting van C.
![]()
Vuurwerkquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die "" in de door jouw gequote post sloeg op het hele gebeuren.
Zo van: "Mooi, opgelost.Genoeg. Punt. Klaar."
En ik had wel verwacht dat jij zo slim bent dat er maar een nummer in aanmerking komt van Eva voor de top 2000.quote:Op zondag 31 december 2006 00:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist ook wel dat hij wist dat Evananaann de band is.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez!![]()
!!!
MAMA!!!!!!!! Ik word gek.
Het is ook allemaal gezeik. Alles. Iedereen.quote:Op zondag 31 december 2006 00:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
= ' Wat een gezeik. Ik vind het allemaal maar onzin.'
Jaja, die wordt legendarischquote:
Volgens mij heeft het bijhouden van de Top 40 niks te maken met slim zijn, maar dat mag jij mij dan mooi uitleggen, wijze Canis.quote:Op zondag 31 december 2006 00:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En ik had wel verwacht dat jij zo slim bent dat er maar een nummer in aanmerking komt van Eva voor de top 2000.
Ook al blijk je dan geen fan.
Vuurwerkquote:Op zondag 31 december 2006 00:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
VuurwerkChampagne
Kater de volgende dag
Je bent wel heel hardnekkig bezig de kwestie enkel vanuit je eigen optiek te bekijken.quote:Op zondag 31 december 2006 00:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist ook wel dat hij wist dat Evananaann de band is.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez!![]()
!!!
MAMA!!!!!!!! Ik word gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |